Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker min mamma over alt på jord! Men det er moen ting jeg sliter med! Hun gir meg ALDRI komplimanger, når jeg forteller henne ting hører hun skjelden etter.. Når jeg om min samboer er hjemme hoss de så snakker hun ofte om hvor flotte og fine den og den dama er, til min samboer! Hun har heller aldri skrytt av meg, og om hun gjør det gjør hun det med lite glede! Hun blir fort irritert på meg av små ting! Skulle ønske jeg hadde en mor som beundret og elsket sin datter som datter gjør for henne! Hva skal jeg gjøre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare si det til henne slik du skriver det her da? Kanskje er hun redd du skal få for høye tanker om deg selv. Hva vet jeg.. Mødre har det med å oppdra døtrene sine slik de selv ble oppdratt. Noen mennesker har generelt dårlig evne til å uttrykke kjærlighet og stolthet overfor de/den det gjelder. Du skal ikke se bort ifra at hun skryter av deg når du ikke er til stede. ;) Jeg tror nok virkelig hun er glad i deg. Men jeg synes du skal spørre! :hug:

Anonym poster: 76a4314bad930b4ccaab13c63d78cd5b

Skrevet

Jeg er sikker på at moren din er veldig glad i deg, men hun uttrykker det nok ikke på den måten du skulle ønske. Helt fra du ble født har moren din helt sikkert gjort mye av kjærlighet, men det er kanskje ikke så lett for deg å se dette. Hvis du forteller moren din at du er glad i henne, kan det hende hun sier det samme tilbake. Er du flink til å gi moren din komplimenter og kjærlighetserklæringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...