AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 Jeg kjøpte en brudekjole via nettet (orginal kjole), jeg kjøpte den en størrelse mindre fordi jeg var redd for at "puppestellet" skulle bli for stort, dette gjorde jeg for noen år siden fordi det var "drømmekjolen" og jeg ville ikke gå glipp av den. Når jeg prøver kjolen nå så har jeg så klart lagt på meg og jeg lurer på om det er mulig å ta bort koppen/sy om "puppestellet" på ett vis slik at den passer? Det er jo litt vanskeligere å sy den større enn mindre:( Jeg skal sy bånd på kjolen også siden den har opprinnelig glidelås (ja den er for liten..) Anonym poster: c2044a9e1af5bfbed7d790bd90c281a7
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Jeg kjøpte en brudekjole via nettet (orginal kjole), jeg kjøpte den en størrelse mindre fordi jeg var redd for at "puppestellet" skulle bli for stort, dette gjorde jeg for noen år siden fordi det var "drømmekjolen" og jeg ville ikke gå glipp av den. Når jeg prøver kjolen nå så har jeg så klart lagt på meg og jeg lurer på om det er mulig å ta bort koppen/sy om "puppestellet" på ett vis slik at den passer? Det er jo litt vanskeligere å sy den større enn mindre:( Jeg skal sy bånd på kjolen også siden den har opprinnelig glidelås (ja den er for liten..) Anonym poster: c2044a9e1af5bfbed7d790bd90c281a7 Hmm..vanskelig. Passet den da du kjøpte den da? Er det en mulighet å "slanke seg inn i" den igjen? Hadde vært en veldig god motivasjon for meg ihvertfall Underverker kan skje på kort tid bare man vil.. Anonym poster: 8f8f5d1784efb3a77febbf452b89cefa 1
Gjest Adriane Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Jeg ville sjekket med skredder/sydame - det er vel de som er best kvalifisert til å svare på det spørsmålet Evt ville jeg kontaktet salongen der den ble kjøpt og spurt om de kan være behjelpelige med å se om det er mulig Å slanke seg inn i er selvsagt en mulighet - det finnes vel knapt en kommende brud som ikke prøver å slanke seg/stramme opp litt før den store dagen Men jeg innbiller meg at det er veldig stressende å ha det som et "must" at man må ned til en viss vekt/størrelse for å komme inn i kjolen.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Ja jeg tror jeg for snakke med en sydame, er jo kjempe synn om jeg må kjøpe en ny kjole Kjolen ble kjøpt via nett fra utlandet så jeg får ikke pratet med dem om det.. Er nok vanskelig å slanke seg inn i den, jeg kommer nok til å stramme opp men tror ikke jeg klarer såpass ...Kjolen var i utgangspunktet liten også, jeg er jo glad for større pupper da hehe men når de blir for store for kjolen så blir det jo en ulempe..Jeg krysser fingrene for at den kan fikses:) Anonym poster: c2044a9e1af5bfbed7d790bd90c281a7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #5 Skrevet 17. februar 2013 Jeg kjøpte en brudekjole via nettet (orginal kjole), jeg kjøpte den en størrelse mindre fordi jeg var redd for at "puppestellet" skulle bli for stort, dette gjorde jeg for noen år siden fordi det var "drømmekjolen" og jeg ville ikke gå glipp av den. Når jeg prøver kjolen nå så har jeg så klart lagt på meg og jeg lurer på om det er mulig å ta bort koppen/sy om "puppestellet" på ett vis slik at den passer? Det er jo litt vanskeligere å sy den større enn mindre:( Jeg skal sy bånd på kjolen også siden den har opprinnelig glidelås (ja den er for liten..) Anonym poster: c2044a9e1af5bfbed7d790bd90c281a7 Kvitt deg med de kiloene du har gått opp.. Anonym poster: f102654359e161eb708a57076194414f 1
Moderfavn Skrevet 17. februar 2013 #7 Skrevet 17. februar 2013 Se om en sydame kan hjelpe. Hvis ikke må du vurdere hva som er finest. Kroppen din, som den er nå, eller kjolen. Nå vet jeg ingenting om hvordan kroppen og vekten din er, men jeg vil ikke umiddelbart anbefale slanking. Det finnes mange vakre kjoler der ute. Dersom du faktisj har en kropp du er glad i, bør du heller beholde den enn kjolen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå