Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette høres sikkert ut som et skikkelig luksusproblem; men faren min har fått en arv med en god slump penger, og han har bedt meg og brødrene mine å velge ei klokke...(han er klokkesamlermann).

Disse er de jeg står mellom; så jeg lurer på hvilken som er finest....(jeg liker begge);

http://www.urverket.no/omega-seamaster-aqua-terra-steel-silver-dial-p-19221.html

http://www.urverket.no/omega-seamaster-aqua-terra-steel-grey-dial-p-8802.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så stor prisforskjell! Jeg likte den lyse best, pga den så mest feminin ut i mine øyne ;) Den mørke likte jeg også veldig godt, men den lignet veldig på kjærestens klokke- det var slik jeg konkluderte den :)

Skrevet

Jeg liker og den lyse best tror jeg:)

(ang prisforskjell så sa faren min at jeg måtte bare velge fritt)

Skrevet

Synes den lyseste var veldig lekker.

Du er heldig! :blomst:

Skrevet

Tror det blir den lyse:)

Er i skrivende stund 36 og har ikke klokke; så blir uvant å gå med ei klokke på armen:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte diamantene på den sorte, men jeg liker jo ting som glitrer. Jo, den var finest.

That being said, JEG BLE EKSTREMT SKEPTISK DA JEG SÅ DE SOLGTE CHANELKLOKKER. Pass deg unge dame, jeg frykter du kan bli lurt. Chanelklokker selges kun i Chanels egne butikker.

Skrevet

Jeg likte diamantene på den sorte, men jeg liker jo ting som glitrer. Jo, den var finest.

That being said, JEG BLE EKSTREMT SKEPTISK DA JEG SÅ DE SOLGTE CHANELKLOKKER. Pass deg unge dame, jeg frykter du kan bli lurt. Chanelklokker selges kun i Chanels egne butikker.

Jeg skal ikke kjøpte klokke fra denne siden:) Jeg bare googlet de klokkene jeg likte! Blir å kjøpe klokke i en urmakerbutikk neste uke:) Men det er de klokkene jeg står imellom!

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ikke kjøpte klokke fra denne siden:) Jeg bare googlet de klokkene jeg likte! Blir å kjøpe klokke i en urmakerbutikk neste uke:) Men det er de klokkene jeg står imellom!

Takk Gud, du skremte meg!! Ja. Ta den sorte :)

Skrevet

Takk Gud, du skremte meg!! Ja. Ta den sorte :)

Hmm....må tenke litt....

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Jeg har en svart TAG (som ligner den du linker til) og bruker den ekstremt sjeldent. Synes den kan bli litt mye, og velger stort sett å bruke de mer nøytrale jeg har. Så når man skal ha en ordentlig klokke, ville jeg ikke valgt med svart skive.

Ville også gått for en med perlemorskive fremfor en med diamanter rundt skiven.

Vil også legge til at Omega jo har veldig fine klokker, men at man gjerne må opp i 60.000 for å få de fineste. :P Hvilke andre merker har du sjekket ut?

PS: vil også legge til at det er veldig mye å spare på å kjøpe klokken din neste gang du skal utenlands. Jeg sparte så mye som 8000 på å kjøpe TAG'en i USA.

Endret av Badabing
Skrevet (endret)

Jeg har en svart TAG (som ligner den du linker til) og bruker den ekstremt sjeldent. Synes den kan bli litt mye, og velger stort sett å bruke de mer nøytrale jeg har. Så når man skal ha en ordentlig klokke, ville jeg ikke valgt med svart skive.

Ville også gått for en med perlemorskive fremfor en med diamanter rundt skiven.

Vil også legge til at Omega jo har veldig fine klokker, men at man gjerne må opp i 60.000 for å få de fineste. :P Hvilke andre merker har du sjekket ut?

Jeg har ikke sett på så mange merker for å være ærlig..... Mannen min har ei omegaklokke, så jeg kikket automatisk på den typen:)

Tar gjerne imot tips!

Endret av maya76
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har ikke sett på så mange merker for å være ærlig..... Mannen min har ei omegaklokke, så jeg kikket automatisk på den typen:)

Tar gjerne imot tips!

Misforstå meg rett, Omega har drømmeklokkene altså. :) Men så er de innmari dyre også. Har du sett på Raymond Weil for eksempel? Hvis du bor i Oslo, kunne du jo tittet innom Urmaker Bjerke og sett litt på de merkene de fører der. Mener ikke at du skal se på Guess, DKNY og sånt, men til 20.000 bør du absolutt få en fin kvalitetsklokke med perlemorskive og kanskje diamanter. Hvis du liker det da selvfølgelig, nå skriver jo jeg ut fra min personlige smak.

Skrevet

Misforstå meg rett, Omega har drømmeklokkene altså. :) Men så er de innmari dyre også. Har du sett på Raymond Weil for eksempel? Hvis du bor i Oslo, kunne du jo tittet innom Urmaker Bjerke og sett litt på de merkene de fører der. Mener ikke at du skal se på Guess, DKNY og sånt, men til 20.000 bør du absolutt få en fin kvalitetsklokke med perlemorskive og kanskje diamanter. Hvis du liker det da selvfølgelig, nå skriver jo jeg ut fra min personlige smak.

Jeg bor ikke i Oslo:) Og jeg vil ha ei plain klokke, er ikke så glad i diamanter......

Har faktisk ei klokke fra Guess; men den er for voldsom for meg (ga den videre til tenåringsjenta mi), jeg liker det helt enkle og klassiske.

Skrevet

Likte den lyse best! :) Men den mørke var også veldig fin....

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg bor ikke i Oslo:) Og jeg vil ha ei plain klokke, er ikke så glad i diamanter......

Har faktisk ei klokke fra Guess; men den er for voldsom for meg (ga den videre til tenåringsjenta mi), jeg liker det helt enkle og klassiske.

Da ville jeg gått for den lyse. :)

Skrevet

Jeg tror jeg går for den lyse jeg! Den er mere tidløs, og passer til det meste:)

Nå gleder jeg meg til å få klokke, også må jeg vel venne meg til å bruke klokke :fnise:

Skrevet

Hm, tror jeg ville valgt den første, men fått byttet urskiva til en annen farge(sort.f.eks), synes det ble litt vel mye sølvfarge:P

Skrevet

Den og likte jeg!!!

Åhhh!!! Valgets kvaler asså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...