Gjest DevilAngel Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 (endret) fortsetter på en måte på denne jeg la ut for litt siden : http://forum.kvinneg...howtopic=722897 Lurer på hvilken blå-farge jeg skal ha på den ene stripen jeg skal ha i håret farge, vel jeg har hvertfall bestemt meg for å ha fargen blå.. Men hvilken nyansfarge av blå da... hjelp! Jeg elsker kongeblå men... hva syntes du passer til denne hårfargen? Ta gjerne med bilde av fargen du mener Endret 16. februar 2013 av DevilAngel
Gjest Euforia Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Jeg hadde nok valgt en lys blåfarge.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Jeg tenker at dersom du bruker så mye tid på å tenke over og planlegge dette så er du ikke typen til å ha en blå stripe i håret. Og dessuten er det jo ikke pent..? Skjønner ikke helt poenget med det. Anonym poster: 917d843a28bdb2b7e5de5d3d8adbffcf
Gjest DevilAngel Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 (endret) Jeg tenker at dersom du bruker så mye tid på å tenke over og planlegge dette så er du ikke typen til å ha en blå stripe i håret. Og dessuten er det jo ikke pent..? Skjønner ikke helt poenget med det. Anonym poster: 917d843a28bdb2b7e5de5d3d8adbffcf Jo faktisk så er jeg det... jeg har bare aldri farget noe av håret mitt før, så jeg vil ikke tabbe meg ut! Og ps hvorfor skrev du dette og gjemte deg back anonym? du er ikke helt typen til å si det, når du gjemmer deg bak anonym Endret 26. februar 2013 av DevilAngel
leirbål Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 Siden du er så glad i kongeblå synes jeg du skal ta det. Det er stilig når unge tør litt mer. Jeg tror du blir veldig fin.
Gjest DevilAngel Skrevet 16. februar 2013 #6 Skrevet 16. februar 2013 Siden du er så glad i kongeblå synes jeg du skal ta det. Det er stilig når unge tør litt mer. Jeg tror du blir veldig fin. Takk, blir glad når jeg får positive svar jeg ender nok opp med å ta kongeblå striper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå