Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett deltakeren Martine fra Idol?

Hva slags hårfrisyre passer til den ansiktsformen hun har? Jeg ligner litt på henne og trenger å klippe meg snart, men aner ikke hva slags frisyre som passer meg...og jeg vil ikke bestemme meg for frisyre når jeg sitter hos frisøren for da blir jeg garantert så stressa at jeg bare tar det frisøren anbefaler uten å rekke å tenke over om jeg vil trives med frisyren

Anonym poster: ea0f6203d2f3302c025c1c027e68a71a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, legg ut bilde?

• Liker 1
Skrevet

www.fjordingen.no/incoming/article7117953.ece/ALTERNATES/w380-default/Georg+og+Martine+foto+Thomas+Reis%C3%A6ter.jpg

Slik ser hun ut

Skrevet (endret)

www.fjordingen.no/incoming/article7117953.ece/ALTERNATES/w380-default/Georg+og+Martine+foto+Thomas+Reis%C3%A6ter.jpg

Slik ser hun ut

Jeg vil si at ansiktsformen hennes er oval. Noe som kler det meste. Er litt vanskelig å gi tips på hårsfrisyrer når man ikke vet hva du liker. Må ha litt mer info:)

Endret av Armitage
Skrevet

Vet ikke helt selv hva jeg liker heller :sjenert:

Må ha noe som er lettstelt da jeg ikke bruker hårprodukter, rettetang osv.

Noe som tåler at jeg bare står opp og børster det og så ikke trenger å gjøre mer. Det må også tåle at jeg bruker hjelm mye, så ikke noe som ikke tåler å bli flatt for så å bare rufses litt til når jeg tar av hjelmen.

Ellers er jeg ikke så kresen tror jeg. Er over 30 år, så burde kanskje holde meg unna de typiske fjortis sveisene da :)

Skrevet

Nei, legg ut bilde?

Vet ikke hvem du mener.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Vet ikke hvem du mener.

Ts har lagt ut link, den er bare ikke klikkbar.

Skrevet

Hun har ganske liten panne (på det bildet du la ut), så ikke dekk til den hvertfall :)

Skrevet

Så ikke dekke til pannen

Så noen fine frisyrer på den ene linken der, men er redd for at mange av dem ikke vil se så pene ut på meg mtp at jeg har litt hake. Tenker da på de litt kortere frisyrene som er klippet i linje med haken

Gjest Olseen91
Skrevet

Litt volum på toppen og litt lengre enn hakentror jeg blir kledelig til et slikt ansikt. I mine øyne så det ut som et ganske rundt ansikt.. litt ovalt, men litt rund.. så da ville jeg prøvd å få det til å se lengre ut :) Klipp det opp litt slik at det blir lett å få løftet det fra hodebunnen. Litt støttehår kan også hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...