Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hvor mange som bruker startsider og klikker seg videre derfra rundt på webben. Selv har jeg ingen startside lenger, men bare skriver inn url'ene. Hva gjør dere? :) Isåfall hvilken startside liker dere best?

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Startsiden er et fotballag sin hjemmeside. Resten har jeg på favoritter.

Skrevet

Som regel www.google.com

Synes at det er den beste søkesiden, selv om det kanskje ikke er en startside akkurat.

En periode hadde jeg en startside jeg laget selv, med link til de sidene jeg bruker mest. Men så ble jeg lei den.

Ellers her i huset går det i kvasir tror jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vg.no :). Har masse lagret i Bookmarks, så er ikke så nøye for meg hva jeg har på startsiden egentlig.

Skrevet

Jeg bruker rett og slett Startsiden. Synes den er veldig bra, kan lett lese nyhetene hver dag og enkelt søke meg rundt i verden. Dumt at de har norsk Google, men jeg har Google Toolbar uansett og den bruker jeg mest. Favorittene brukes flittig, alt mulig er lagret og organisert der, har enda ikke truffet noen som har så mange favoritter som meg. :P

Skrevet

Bruker Kg sin starside jeg. :P

Skrevet

Jeg bruker også startsiden.no

Skrevet

Har ingen startside, bare blankt. Bruker url-feltet aktivt, evt. bookmarks. Dessuten synes jeg at de fleste startsider laster så tregt.

Catzy

Skrevet

Sol.no - grunn? Ikkeno- men greit med en søkeside :wink:

Skrevet

Har google.com som startside.

Løper ofte til PC'n når jeg skal sjekke noe ut, da er det greit å stupe rett i søkesiden.

Skrevet

about:blank her, ja. Bruker links og favoritter.

Gjest Malama
Skrevet

KG som startside, men bruker den ikke som utgangspunkt for å søke meg rundt noen steder, men for å lese i magasinet og inn i forumet. Alt annet jeg vil ha finenr jeg på favoritter, skriver inn url, eller leter på kvasir eller google om det er noe jeg leter etter.

Liker å ha KG som startside rett og slett om ikke annet så liker jeg fargene og designet, da føler jeg meg "hjemme" :)

Skrevet

Inga startside, brukar heller bokmerke. Dessutan har eg sett opp Opea til å starte med dei sidene eg hadde oppe sist eg slutta av - noko eg finn ganske praktisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...