AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 Jeg har vært i et forhold i tre år, i oktober ble det slutt. Han kom inn i livet mitt da jeg ikke hadde noen andre. Han var det fineste jeg kunne tenke meg, rolig og stabil, drømmefyren. Det siste året ble han slem... Han begynte å lyve om alt, hvor han var, overtid.. Det gjorde meg til et nervevrak. Så ble han voldelig i fylla, en gang slo han meg ned i oppgangen der vi bodde, og naboen ringte politiet. Etter det eskalerende det, med en gang jeg ble usikker begynte han å true meg. Den ene dagen var alt flott, den andre dagen var et helvete, I oktober kom jeg meg vekk, vi ble enige om å være venner. Det fungerte veldig bra, vi ble bestevenner og alt var som begynnelsen. Han lurte på om vi kunne prøve på nytt, men jeg sa nei... Ikke før han hadde fått hjelp av psykolog eller lege. Han var enig i det. Sist lørdag hadde vi planlagt date, lunsj og tur. Da vi var kommet frem til der vi skulle spise, sa han at han ville hjem og sove fordi han hadde vært på byen hele natta. Og lurte på om han kunne kjøre meg hjem igjen. Jeg ble veldig skuffet og sa det til ham, men ba han kjøre meg hjem. 15min senere sendte han meg mld på Facebook, og under meldingen sto det hvor han var. Han satt i naboblokka hos kompisene sine. Jeg spurt hva han drev med, og han sa han spiste pizza hjemme.... Jeg ringte han, og sa at jeg ikke orket mer. At den eneste kontakten jeg ville ha med ham var ant praktiske ordninger med den gamle leiligheten. Da klikka det igjen. Han sendte 17 hatmeldinger, jeg svarte ikke. Han ringte meg fra byen midt på natta og ba meg brenne i helvete. Jeg har ikke svart på noe, men hele uken har han sendt meldinger på Facebook, til venninner og til meg om hvor jævli jeg er... Jeg har blokkert ham der jeg kan blokkere, men han sporer meg opp på alle mulige måter.. Til og med på bloggen min og Mail. Han er nok så sint nå fordi jeg ikke reagerer på den måten han vil... Jeg blir helt ødelagt, det gjør så vondt alt sammen. Han er verdens vakreste, men også verdens skumleste. Hva skal jeg gjøre? Jeg er redd for å møte ham hele tiden... Anonym poster: 91b37532aeb062e360090395667907fb
Gjest gjest_ikke innlo Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Du sparer på alle meldinger og så melder du ham til politiet. Han har et sinneproblem, han skal holde seg unna deg. Vær sterk. Hva sier alle de som får meldinger av ham? De må da reagere de også?
Steinar40 Skrevet 15. februar 2013 #3 Skrevet 15. februar 2013 Avslutte all kontakt er det eneste du kan gjøre.
Suss81 Skrevet 15. februar 2013 #4 Skrevet 15. februar 2013 Ignorer han, fortell vennene dine om situasjonen og ikke slett meldinger eller noe sånn så du har alt i tilfelle en politianmeldelse. Noen mennesker er bare sånn.....Veldig snille og veldig slemme samtidig.... 2
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2013 #5 Skrevet 15. februar 2013 Vær kjedelig. Få en "ny kjæreste" som kan true han med juling hvis han ikke lar deg være i fred.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #6 Skrevet 15. februar 2013 Du kan gå til politiet med dette Anonym poster: 6c7c89063f89776b58341e261bc12572
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå