Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 Har funnet det perfekte hevn for å gjøre min eks sitt liv vanskeligere og det gjøre meg glad! Jeg skal være den perfekte eks ! Jeg skal fortsette å være en utrolig god venn til alle hans venner og samboer/ektefelle, famillien hans etc..... Fordi det er det som er sannheten: Ingenting er mer irriterende enn å vite at eksen til den du holder på med er så kjekkt at alle liker henne, støtter henne, etc... Kanskje vi liker ikke å innrømme det men det er sant. Og den "nye" skal aldri like å gå på ferie/ fest etc..med beste vennene til mannen når hun vet at de er så gode venner med eksen (som er så fantastisk :-) ). Stakkars han som skal alttid trenge å hjelpe henne å føle seg likt på hans side....han som har så lite empati og lite forståelse for andre sine bekymring. Han som liker ikke å bli maset om. Det blir da vanskelig for henne, og derfor vanskelig for han ! Dette er litt barnslig, jeg vet, men det føles utrolig godt! Og jeg skal være lykkelig og forelsket. Og han skal angre! Signert: En som har blitt dumpet etter mer enn 10 års ekteskap og flere barn. Sendt fra min i-phone derfor masse feil.....beklager
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 god plan, kjør på. Anonym poster: b942fd9b169634f5be1d913f590eda34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå