Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker du selvbruning?

I hverdagen, eller bare til spesielle anledninger?

Hvilken selvbruning bruker du? Hvor ofte smører du deg inn?

Anonym poster: 212407b498aa43083916c97e95ff098a

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet

Jeg bruker ikke selvbruning, synes melkehvit hud som jeg har naturlig kler meg best. Jeg har hørt at St. Tropez er den beste selvbruningen, men har ikke prøvd den selv. :)

Skrevet

Prøvd så mange forskjellige, og kun en jeg ikke har vært fornøyd med. Kjøper i dagligvare (Dove) eller på Vita.

Bruker det alltid, men bare på armer, ansikt og bryst slik at det allikevel blir jevnt med ett lag.

Smører 2 ganger i uken ca.

Skrevet

Nei. Men i sommertider bruker jeg Palmer's natural bronze tanning moisturiser, som er en slik som skal brukes hver dag til man bygger opp ønsket farge og vedlikeholder med et par smørninger i uka.

Soler meg ytterst sjeldent.

Anonym poster: e24ba4eededf9b8f0768f8674cefbf8d

Skrevet

Prøvde selvbruning for første gang forgje uke, kjøpte fra merket Sunspa. Ingen skjolder, ikke spesiell lukt, gyllen farge :-) happy.

Skrevet

Bare om sommeren, alt etter behov. Gjør det ikke fordi jeg har lyst men fordi jeg er blek og ikke blir brun. Orker ikke flere fiske-bolle vitser.

Anonym poster: 6f6bf63a3b7f9efd82327e1b9371ee73

Skrevet

Jeg bruker det ca 1 gang i uken, og nesten daglig i ansiktet. Føler meg mye bedre av det! Synes ikke jeg ser unaturlig brun ut, har sjekket i dagslys. Bruker en mousse fra lorèal, men skal kjøpe st. tropes neste gang!

Gjest Badabing
Skrevet

Har fortsatt ikke funnet en jeg ikke blir oransje av. Har vært et par som jeg ser ok ut i speilet, og så får jeg se bilder av meg etterpå der jeg er oransje likevel. :P

Skrevet

Jeg bruker ikke selvbruning, synes melkehvit hud som jeg har naturlig kler meg best. Jeg har hørt at St. Tropez er den beste selvbruningen, men har ikke prøvd den selv. :)

Liker ikke St. Tropez. Den gir fin farge, men den smitter veldig av. Også forsvinner den flekkvis..:/

Den jeg liker best er fra Decleor. Den gir ikke så dyp farge, men veldig naturlig. Elsker den! :)

Skrevet

Nei, det bruker jeg aldri.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker av og til hvis jeg skal pynte meg med kjole..... bruker da St Tropez sin. Har ikke erfart at den smitter av eller forsvinner i flekker, får veldig jevn og fin farge med den.

Bruker å ta en dusj der jeg peeler kroppen og smører inn med krem før jeg sprayer meg kvelden før.

Skrevet

Jeg prøvde en gang forrige sommer, men ble så gulbrun inni hendene :sjokkert: ( og det tok flere dager med vask for å få det bort) så det tror jeg ikke blir forsøkt flere ganger

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøvde en gang forrige sommer, men ble så gulbrun inni hendene :sjokkert: ( og det tok flere dager med vask for å få det bort) så det tror jeg ikke blir forsøkt flere ganger

Derfor foretrekker jeg spray:)

Skrevet

Jeg bruker Dove ansiktskrem med selvbruner daglig, har brukt den i mange år. Det er ikke mye selvbruning i den og den ser helt naturlig ut.

Skrevet

Jeg bruker selvbruningskrem innimellom, mest i ansiktet.

Bruker det for å se litt friskere ut. Blir litt gråhvit i ansiktet om vinteren eller når jeg er i dårlig form, noe jeg mistrives med. Jeg bruker ikke selvbruningskrem til jeg blir sydenbrun, men kun for å få litt mere glød i huden.

Det varierer veldig hvor ofte jeg bruker det, da. Alt fra 2 ganger i uken til 2 ganger i måneden. Selvbruningskrem på kroppen er som regel kun til spesielle anledninger da det tar lenger tid, samt fordi man bruker så store mengder krem at det hadde blitt dyrt om jeg skulle brukt det fast.

Bruker Bare Escentuals Faux Tan til ansikt og Xen-Tan Dark Lotion til kroppen.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

NopeZ, brukte det da jeg var 18, men er så mye kliss og stress. Har hørt at selvbrunere er bedre nå? At de ikke lukter så drit lenger ...

Skrevet

NopeZ, brukte det da jeg var 18, men er så mye kliss og stress. Har hørt at selvbrunere er bedre nå? At de ikke lukter så drit lenger ...

Faux Tan synes jeg ikke lukter ille, mens Xen-Tan som jeg bruker på kroppen gir en lukt som er merkbart i 1-2 dager etterpå. Irritasjonsmoment!

Men tror det finnes andre kremer uten den spesielle lukten som henger igjen. Jeg har kun prøvd Xen-Tan.

Skrevet

Faux Tan synes jeg ikke lukter ille, mens Xen-Tan som jeg bruker på kroppen gir en lukt som er merkbart i 1-2 dager etterpå. Irritasjonsmoment!

Men tror det finnes andre kremer uten den spesielle lukten som henger igjen. Jeg har kun prøvd Xen-Tan.

Jeg hadde en fra Dior, den luktet faktisk karamell! Bare synd den bare var i kremform, og ikke spray...

Skrevet

bruker selftan året rundt...er hvit-hvit i huden og haater det :/ bruker stort sett st.tropez sitt skum,men veksler av og til på billigvarianten garnier spray. (blir imidlertid myye mer gul av den)

Vet noen hvor man får kjøpt st.tropez spray til en rimelig penge?? vil gjerne prøve den!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...