Gjest Kiara! Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 (endret) Invitasjonene våre er levert ut, vi gifter oss ikke før til sommeren og har en meget enklel hjemmeside der ønskelisten og annen praktisk informasjon skal stå regner ikke med at den blir hyppig besøkt av noen. Men hvor tidlig må ønskelisten være klar?? Vi har jo en ide, men skulle mer enn gjerne hatt oss en runde i butikken der vi sammen valgte ut ting vi ønsker å ha på den listen mm. Og at gjester flest ikke ser på den før mai/juni kanskje... aner ikke hva som er vanlig. Endret 15. februar 2013 av Kiara!
Gjest Kiara! Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Og ikke minst holder det å formidle at det blir brunch dagen etter for de som overnatter på hjemmesiden? Eller må de få eget kort om dette feks på rommet eller hva som helst.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #3 Skrevet 15. februar 2013 Vi gifter oss i juli og har allerede ønskelisten klar...... Ville ha det på plass når vi sendte invitasjonene forrige uke. Mange vil bruke litt tid på å planlegge gaven, og ha den klar litt mer enn uken før bryllupet. Brunsj ville jeg informert om både på nettsiden og på rommene (kort notis), for det er ikke alle som vil kikke innom nettsiden. Anonym poster: 994fe7fb5ae8d59bde50e6a335988980
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #4 Skrevet 15. februar 2013 Vi gifter oss i juli og har allerede ønskelisten klar...... Ville ha det på plass når vi sendte invitasjonene forrige uke. Mange vil bruke litt tid på å planlegge gaven, og ha den klar litt mer enn uken før bryllupet. Brunsj ville jeg informert om både på nettsiden og på rommene (kort notis), for det er ikke alle som vil kikke innom nettsiden. Finnes en mellomting av en uke og et halvt år ;-) Anonym poster: 994fe7fb5ae8d59bde50e6a335988980 Anonym poster: 0a7e46f34785a9e4cbca693a5a3e5346
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #5 Skrevet 15. februar 2013 Vi gifter oss i juli og har allerede ønskelisten klar...... Ville ha det på plass når vi sendte invitasjonene forrige uke. Mange vil bruke litt tid på å planlegge gaven, og ha den klar litt mer enn uken før bryllupet. Brunsj ville jeg informert om både på nettsiden og på rommene (kort notis), for det er ikke alle som vil kikke innom nettsiden. Anonym poster: 994fe7fb5ae8d59bde50e6a335988980 Finnes en mellomting av en uke og et halvt år ;-) Anonym poster: 0a7e46f34785a9e4cbca693a5a3e5346
Gjest Kiara! Skrevet 15. februar 2013 #6 Skrevet 15. februar 2013 Tenkte for vår egen del å ha den på plass før påske. Det må være mer enn nok tid for de fleste. De store gavene fra foreldre ol er jo noe annet enn det på denne listen. Synes det er viktig at vi har noe i alle prisklasser, og var overhodet ikke komfortabel med å dele den ut sammen med innbydelsen.
Moderfavn Skrevet 15. februar 2013 #7 Skrevet 15. februar 2013 Vi snekret sammen ønskelisten før vi sendte ut invitasjonene. På invitasjonene står jo adressen til bryllupssiden, og på bryllupssiden står hvor vi er registrert og hva vi ønsker oss. Jeg tenker at de fleste titter innom bryllupssiden med en gang, og så gjør de det kanskje ikke flere ganger hvis det ikke sto noen ønskeliste der, eller annet de har behov for å komme tilbake til. 1
pusla Skrevet 15. februar 2013 #8 Skrevet 15. februar 2013 De fleste vil jeg tro tenker på gave først når det nærmer seg. Vi kommer ikke til å ha noen ønskeliste vi, fordi brudgommen er så hellig overbevist om at det trenger vi ikke
Skjønningen Skrevet 15. februar 2013 #9 Skrevet 15. februar 2013 Jeg hadde invitasjonene klare for over en måned siden, men ville ikke sende dem ut før vi hadde ønskelisten klar Vi gikk sammen fra butikk til butikk og plukket ut ønsker, vi hadde ikke alt fra en og samme butikk. Synes også at de hadde svært lite vi likte på de typiske gavebutikkene, så der fant vi ikke spesielt mye. Vet at mange bare klikker seg inn på nettsiden én eneste gang, og lar det bli med det. Derfor er det greit å ha alt klart. Til TS; Du og forloveden din bør ta dere tid til å gå sammen og lete i butikker, men ikke vent for lenge med dette. Jeg synes det er dumt at dere har sendt invitasjonene før dere har lagt ut listen, men siden gjort er gjort så råder jeg dere bare til å ordne det snarest mulig og spre ordet om at nå er den oppdatert. 1
Gjest Kiara! Skrevet 15. februar 2013 #10 Skrevet 15. februar 2013 Har ingen problemer med at invitasjonen dumpet ned i postkassen hos de fleste idag uten at vi har en ønskeliste på plass. Vi gifter oss jo tross alt ikke før 29.juni, vi er jo ikke forbi 4mnd grensa en gang. Invitasjonene er ute først og fremst for å få overnattingskabalen skal gå opp for de som ønsker å kommer. Skulle nesten tro vi har gjort en kjempefeil, viktigere at gjestene får tak over hodet den aktuelle helgen enn at vi er enige om servise. Ønsker oss mest gavekort/bidrag til leilighet ol, men vi må jo ha en liste som sagt. Vi får finne en ettermiddag der blodsukkeret er på topp og folk flest holder seg unna butikkene. I verste fall får vi ta oss en bytterunde i etterkant.
Gjest lisha Skrevet 15. februar 2013 #11 Skrevet 15. februar 2013 vi har nettopp sendt ut innbydelsene, og vi har ingen ønskeliste på plass! vi kommer til å opprette en bryllupskonto, for vi ønsker oss i hovedsak penger til å kjøpe badestamp! så vi kommer til å gi beskjed om at vi har en slik konto, men vi kommer også til å sette opp noen ønsker i diverse butikker - for de som ikke ønsker å gi penger. Det blir gaver i forskjellige prisklasser.. Tenker at det ikke er noe hast å få på plass, men innen svarfristen tenker jeg det er greit å ha det klart
Gjest Kiara! Skrevet 15. februar 2013 #12 Skrevet 15. februar 2013 vi har nettopp sendt ut innbydelsene, og vi har ingen ønskeliste på plass! vi kommer til å opprette en bryllupskonto, for vi ønsker oss i hovedsak penger til å kjøpe badestamp! så vi kommer til å gi beskjed om at vi har en slik konto, men vi kommer også til å sette opp noen ønsker i diverse butikker - for de som ikke ønsker å gi penger. Det blir gaver i forskjellige prisklasser.. Tenker at det ikke er noe hast å få på plass, men innen svarfristen tenker jeg det er greit å ha det klart Musikk i mine ører Lisha.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #13 Skrevet 15. februar 2013 De fleste vil jeg tro tenker på gave først når det nærmer seg. Vi kommer ikke til å ha noen ønskeliste vi, fordi brudgommen er så hellig overbevist om at det trenger vi ikke Må han bestemme det da? Det hadde jeg neimen ikke gått med på. Her har dere muligheten til å få dyre serviser osv som dere kan samle på og ha til dere blir gamle, og istedetfor kommer dere til å ende opp med masse ræl. Bryllup er en stor utgift, og da kan man ihvertfall sørge for å sitte igjen med gaver som man ønsker seg. Anonym poster: dfbbf58b30f2c384916bde3912bde5aa 1
pusla Skrevet 16. februar 2013 #14 Skrevet 16. februar 2013 Må han bestemme det da? Det hadde jeg neimen ikke gått med på. Her har dere muligheten til å få dyre serviser osv som dere kan samle på og ha til dere blir gamle, og istedetfor kommer dere til å ende opp med masse ræl. Bryllup er en stor utgift, og da kan man ihvertfall sørge for å sitte igjen med gaver som man ønsker seg. Anonym poster: dfbbf58b30f2c384916bde3912bde5aa vi er godt voksne og har alt av serviser, glass og det meste annet som ofte gis til bryllup. Vi skal ha få gjester også og vi ønsker oss penger til reise. Men så synes jeg vi skal ha en liten liste i tillegg, noe han synes er teit. Men jeg har noen ønsker på lur uansett dom jeg nok skal få formidla
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #15 Skrevet 16. februar 2013 Vi kommer nok fra forskjellige verdener. Jeg er vant til at man ikke ønsker seg penger. Det regnes for veldig frekt. Anonym poster: 84b54f119faa179ac27128c8bf721db3 1
pusla Skrevet 16. februar 2013 #16 Skrevet 16. februar 2013 (endret) Jeg er ganske vant til pengeønsker i bryllup, så tror ikke det blir oppfatta som frekt av de i vår krets iallefall. Og det er jo bedre å gi penger som bidrag til en hyggelig bryllupsreise f.eks enn å gi bort noe brudeparet ikke har bruk for. Synes nå jeg iallefall! Endret 16. februar 2013 av pusla 1
Gjest Adriane Skrevet 16. februar 2013 #17 Skrevet 16. februar 2013 Nok en ting jeg ikke har tenkt på, hehe Tja.. jeg tenker som så, at om de går inn på hjemmesiden og ikke ser noen ønskeliste så vil de enten sjekke igjen senere og/eller de vil ta kontakt og spørre. Ganske enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå