krispa001 Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 (endret) Jeg fikk varsel om å oppdatere mobilen min (det skjer av og til, og jeg får nytt tema og nye muligheter på mobilen), men denne gangen fikk jeg sånn s3-opplegg. Jeg kan blant annet, inne på meldinger og kontakter, ringe ved å putte mobilen inntil øret. Jeg kan ha snarveier på skjermlåsen, alle ikonene er mye finere, har nye og kule widgeter og alt annet er forandret. Jeg har en mye bedre telefon, og nå føler jeg at jeg ikke trenger s3 lengre, haha! Forresten; jeg kan også se videoer samtidig når jeg er inne på andre sider. Flere som har fått det slik? Jeg er så nysgjerrig, fordi kjæresten min som har samme mobil har ikke fått denne oppdateringen, og får aldri oppdateringer ellers... Endret 15. februar 2013 av krispa001
TMB Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Oppdateringer rulles aldri ut til alle på likt. Det er større sjanse for å få den om man prøver på PCen via Kies enn OTA. Jeg er fornøyd med JB så langt, eneste er at det virker som batteriet lades mye fortere ut :/
Gjest Applestore Skrevet 15. februar 2013 #3 Skrevet 15. februar 2013 åå! Jeg venter på oppdatering til min Note!
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #4 Skrevet 15. februar 2013 Jeg fikk den i går, og er kjempefornøyd. Hele telefonen virker raskere. Her står det litt om oppdateringen: http://www.itavisen....g-android-4-1-2 Anonym poster: 7de731b690800a6ceeafe7c27f83fb16 Anonym poster: 7de731b690800a6ceeafe7c27f83fb16 1
jita Skrevet 15. februar 2013 #6 Skrevet 15. februar 2013 jeg synes at mobilen blir mye fortere tom for batteri etter oppdateringen, noe som er litt irriterende. Men ellers likte jeg den 1
Gjest Sobril Skrevet 16. februar 2013 #7 Skrevet 16. februar 2013 Jeg bruker stående tastatur når jeg skriver meldinger, og stavekontrollen irriterer meg Finnes det noen måte å slå av stavekontroll? Jeg finner heller ikke funksjon for å legge inn nye ord Innlegg jeg feks skriver på kg må jeg inn og korrigere opptil flere ganger. Mye surr nå. Frustrert over dette. Ellers er alt bare moro med den nye versjonen
Wolfmoon Skrevet 16. februar 2013 #8 Skrevet 16. februar 2013 Når du har tastaturet oppe skal det Være et slags hjul nederst,hos meg er det nede til venstre. Det er innstillinger for tastaturet og stavekontroll 1
Gjest Sobril Skrevet 16. februar 2013 #9 Skrevet 16. februar 2013 Jo, med jeg må fysisk inn her innstillinger hver gang jeg må skrive et ord manuelt. Ordlisten har jo ikke alle ord. Tidligere kunne man slå stavekontroll av og på i tastaturet liksom.
Gjest Sobril Skrevet 16. februar 2013 #10 Skrevet 16. februar 2013 (endret) Gadd ikke rette stavefeil i innlegget over. Nå skriver jeg konstant feil. Var ikke slik før. Og stavekontrollen velger ord Før andre som ville Vært mer naturlig. Den velger Før og Vært med stor bokstav foran - med liten bokstav finnes ikke. Den velger her foran i, og før med liten bokstav finnes ikke i ordlisten. Endret 16. februar 2013 av Sobril
krispa001 Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #11 Skrevet 17. februar 2013 Takk for svar! Jeg tror jeg fant ut hvordan han fikser det. Han har ALDRI fått noen oppdateringer på sin mobil, mens jeg får det ofte! Men nå vet jeg hva han må gjøre. Uansett; jeg synes mobilen min er mye mye bedre; jeg liker temaet, funksjonene, osv. Batteriet varer faktisk lengre hos meg.. Men jeg tror det er fordi jeg lukker program hele tiden og bruker Wi-fi mindre. Uansett; nå har jeg ikke det store behovet for en s3 lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå