Gå til innhold

Det gjør j.... Vondt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er min drømmeman,min beste venn,en jeg kan stole på,en som gjør livet mitt lysere,en som er alltid der for meg.

Jeg gjorde det slutt i går kveld.Ingen av oss har mulighet å flytte(pga barn) og forholdet vår har ingen fremtid.Han gråt i mange timer,jeg også.Det går ikke an å være venner heller,vi elsker hverandreDet blir bare mer og mer vanskelig og det er best å gjøre det nå :(Vi har vært "sammen" i 1 år,reising annenhver helg og ringing,skype,facebook hver dag.

Har ham fortsatt som venn på facebook og det er j.... vanskelig å se at han er online uten å snakke med han :(Vet ikke om det er lurt å fjerne ham fra venner,blokkere :(

Vet ikke hvordan skal jeg klare dette :(

Anonym poster: c6104d2a610841b4439d2a7533d7bef7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har dere ingen fremtid?? Skjønner ikke helt greia. Dere kan jo ha et avstandsforhold (sånn jeg skjønte det) og se hva fremtiden bringer ? Om dere elsker hverandre burde det vel ikke være et problem. Har vært i samme situasjon

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor har dere ingen fremtid?? Skjønner ikke helt greia. Dere kan jo ha et avstandsforhold (sånn jeg skjønte det) og se hva fremtiden bringer ? Om dere elsker hverandre burde det vel ikke være et problem. Har vært i samme situasjon

Begge har barn(50/50) og da er det uaktuelt å flytte.

Ts

Anonym poster: 7f0a321abc772cdfff139dd1053fcad0

Skrevet

Begge har barn(50/50) og da er det uaktuelt å flytte.

Ts

Hvor langt unna hverandre bor dere? og hvor gamle er barna ? Har han alt ansvaret for barna sine ?

Skrevet

1 time med fly.Ungene er 4 og 6.Nei han har ikke daglig omsorg

Skrevet

Hvis dere har det helt fantastisk sammen når dere er sammen så forstår ikke jeg at dette ikke er noe dere vil bevare på tross av barna. Hvis dere har samme uke med unger, så har dere jo også samme uke uten unger. Årene flyr og plutselig er ungene så store at de vil bo fast hos en av foreldrene og ikke hos begge og da blir ting enklere for dere.

Skrevet

Han tok fly og ringte meg fra flyplassen.En positiv overraskelse! jeg er nok en idiot, men nå er vi sammen igjen.Det er bare å holde ut og se hva som skjer videre.

• Liker 4
Skrevet

Han tok fly og ringte meg fra flyplassen.En positiv overraskelse! jeg er nok en idiot, men nå er vi sammen igjen.Det er bare å holde ut og se hva som skjer videre.

Jeg synes dette var søtt jeg, så jeg synws du skal nyte følelsene dere har for hverandre og ikke ta sorgene pæ forskudd :)

Skrevet

Du er ikke idiot hvis dere har hatt et godt forhold. Håper dere finner løsninger som fungerer for de praktiske tingene - lykke til :hjerte:

Anonym poster: 6a2b27dd7817f520091153c64a683e83

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...