Gå til innhold

Menn: Hva tenner dere på ved damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig kropp, former/ikke former, store/små pupper, stor/lite rompe, flat/litt mage, selvsikker/ikke selvsikker, dominerende/ ikke dominerende....

Anonym poster: 970c88e91ccb8d9fb482bc6e32096326

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at hun ikke maser om det samme dag etter dag sånn som her på kg.det her er svart på 10000000 ganger før.

Anonym poster: 4d02959d16a5fc1d397153fffc0253c3

Skrevet

Tror det varierer mye fra mann til mann altså. Uansett hvordan du ser ut, så er det alltid noen som kunne tenke seg noe litt annerledes.

Anonym poster: 54d1e756489b54cace02194f1bae26e5

Skrevet

Deilig kropp, former/ikke former, store/små pupper, stor/lite rompe, flat/litt mage, selvsikker/ikke selvsikker, dominerende/ ikke dominerende....

Bra svar! Kjenner ei som er sånn, : deilig kropp, perfekte bryst ( yndige/middels ) og rumpe ( liten/passe/struttende ), smale hofter og midje, type tenåringskropp selv om hun er voksen, eksepsjonelt fin hud ( og hår ), av og til dominerende( sterke meninger! men ikke seksuelt, der er jeg mer dominerende/på, uskyldig/frekk, liten erfaring ( med menn ), men andre erfaringer, virker veldig ung( utseende og sinn ), men mye eldre enn alle tror ( ca 40, ingen tror på alderen hennes... )sosial/usosial, veldig passe...og jeg blir aldri lei av henne, hun får meg alltid til å undre på ting, finner aldri helt ut av henne, spennende...Ja drømmedama!

Skrevet

Hvis man er tiltrukket av utseende hennes og har kjemi med henne så er det meste gjort.

Skrevet

Prøv å forstå dette en gang for alle: Menn driter langt i om ei dame er selvsikker, om hun har sosial status og om hun er "dominerende".

Personlighet teller, men det er ikke på samme måte som hos damer.

Anonym poster: 0f647e80867c1dbad0dbfdb89386890a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...