Gå til innhold

Strawberrynett. Kan man stole på de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det trygt å handle varer fra SN? Selger de ekte varer?

Jeg skulle hatt ny shampoo og noe andre greier.

Anonym poster: 0404091f04e5542f109b58c9e3e1348f

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det. :-( Synes det har kommet frem mye dritt om dem de siste årene.

Skrevet

Det har vært mye snusk med strawberrynet.. Ta en titt på feelunique istedet. :)

Anonym poster: 8ca74bf0e38af3b274e9141b5769a751

Skrevet

Hva slags dritt/snusk er det som her kommet frem?

Personlig har jeg ingen negative erfaringer med å handle der (eller på feelunique, for den saks skyld!).

• Liker 1
Gjest Euforia
Skrevet

Hva slags dritt/snusk er det som her kommet frem?

Personlig har jeg ingen negative erfaringer med å handle der (eller på feelunique, for den saks skyld!).

Synes å huske at det var noen ekstrautgifter som ikke ga mening, samt at produktene de solgte var gamle og mange av dem hadde gått ut av produksjon. Det var også noe med at de tok betalt på forhånd og nektet plutselig å refundere beløpet igjen, og at det var umulig å få kontakt med dem på noen som helst måte.

Skrevet

Det ville kostet dem ufattelige summer å skulle etterligne flere tusen produkter! Tenk deg all den jobben bare for å få emballasjen lik, for ikke å snakke om innholdet....

Tviler på det er fake, men kanskje gammelt.

Anonym poster: a0dd15eb1ba637ba853cddbd715b52ab

Skrevet

Jeg har kjøpt derfra, og jeg er kjempefornøyd ;-)

Anonym poster: 2562cb657112a94955d0fcc59b77e03f

• Liker 1
Skrevet

Hvorfpr handle der når man kan handle på feelunique?

Anonym poster: 189dfc046a0d05c8543d32e51e9bdbb6

• Liker 3
Skrevet

Jeg har handlet der og med gode resultater, men jeg foretrekker andre nettsider. Du kan sjekke ut bloggen hildechirstina.com, så står det til høyre på siden hvilke nettbutikker hun går god for :-)

Skrevet

Det ville kostet dem ufattelige summer å skulle etterligne flere tusen produkter! Tenk deg all den jobben bare for å få emballasjen lik, for ikke å snakke om innholdet....

Tviler på det er fake, men kanskje gammelt.

Anonym poster: a0dd15eb1ba637ba853cddbd715b52ab

Vri på det, skjønnhetsindustrien er en av de med absolutt høyest fortjeneste. Det er mye å tjene.

Anonym poster: 8ca74bf0e38af3b274e9141b5769a751

• Liker 1
Gjest Ambitions
Skrevet

SN er safe :) Har handlet Md formulations derfra i noen år nå, og har ikke hatt noe å klage på. Jeg har hørt at folk til og med får tilbakebetalt momsavgiften om man sender inn kvitering, men jeg har aldri handlet for over grensebeløpet, så det har jeg ikke erfaring med :P

• Liker 1
Skrevet

Har handlet der i årevis, alltid vært fornøyd! Fikk en gang en uttørket mascara, men sendte Mail til kundeservice og mottok en ny mascara en uke senere (selvsagt uten kostnader).

• Liker 1
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg har handlet der i flere år og aldri hatt noe problemer. Hvis produktene har vært fake så har de i det minste vært supergode, jeg skal ikke klage når jeg får akkurat den effekten jeg ville ha og betalte for :icon_lol:

Vært i kontakt med kundeservice en gang, feilen lå på meg da jeg ikke fikk plukket opp pakken på posten innen 14 dager og den gikk i retur. Sendte en mail lenge etterpå og spurte om de hadde registrert returen og om den kunne sendes på nytt, jeg betalte selvsagt porto. Dagen etter fikk jeg mail tilbake om at produktet var sendt igjen, no charges og no questions asked. Og de hadde ikke registrert noe retur, fikk jeg plutselig to pakker så skulle jeg bare la den ene ligge på posten sånn at den ble sendt tilbake. Veldig fornøyd.

• Liker 1
Skrevet

Handlet endel på SN. Eneste negative jeg har å si , er at de ofte har vert utsolgt for produktet jeg bruker. Har nå gått over til beautybay.com , betaler nå 30 kr mindre for samme produkt ;)

Skrevet

Jeg har heller aldri opplevd noe dritt med SN :)

• Liker 1
Skrevet

De hadde for en tid siden et sikkerhetsproblem ift betaling. Min bank ringte meg og måtte sende nytt bankkort fordi info kunne være på avveie. Har ikke handlet der siden.

Skrevet

Har brukt SN i over 10 år nå, og er knallfornøyd. Har aldri hatt noe trøbbel, de har en fantastisk kundeservice, varene kommer fort, er av god kvalitet og de betaler tilbake moms og toll på få dager.

Handler kun derfra.

• Liker 2
Skrevet

Har 30-40 bestillinger bak meg hos SN; alltid vært fornøyd, tilbakebetaler toll, varene kommer raskt til meg.

Men synes vareutvalget har blitt litt dårligere, og bruker nå som regel feelunique, selv om pakken tar lengre tid før jeg mottar den. Synes som regel FU er billigere også.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Handler via strawberrynet på ebay, så får du skrevet ned verdien på pakken : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...