anonyma Skrevet 4. juni 2002 #1 Del Skrevet 4. juni 2002 Bruk gjerne et mellomrom etter punktum når du skriver. Det gjør at teksten flyter litt bedre. Jeg har lest endel av innleggene dine og de kan tildels være litt tunge å lese. Jeg er klar over at du skriver at du er dyslektiker og nybegynner på data, dette er bare et lite tips fra meg til deg, ikke for å være ekkel eller noe. Ha en god dag, den ser ut til å bli fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #2 Del Skrevet 4. juni 2002 Det går litt fort enkelte ganger også er en litt ivrig.Ha en fin dag du også Legger ved noen ...... og ,,,,, så du kan putte de inn der du trenger dem hilsen fra indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 4. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juni 2002 On 2002-06-04 08:39, indianlady wrote: Det går litt fort enkelte ganger også er en litt ivrig.Ha en fin dag du også Legger ved noen ...... og ,,,,, så du kan putte de inn der du trenger dem Har ikke bruk for noen, men ellers takk. Du kan få noen av meg i bytte. Nå skal jeg ut og nyte dagen. Heeerlig vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. juni 2002 #4 Del Skrevet 4. juni 2002 Det er mye viktigere for damer hvordan teksten er skrevet.Ikkesant?Man skulle tro det.Kvinner er visst mer opptatt av detaljer.Ingen tvil om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 4. juni 2002 #5 Del Skrevet 4. juni 2002 Waco: Det er bare fordi vi kvinner har et visst forhold til estetikk. Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå