AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 heiJeg har hatt en fuktskade på kjøkkenet, og forsikringen dekker nytt laminatgulv. dette er prisgitt på 7000 kr. jeg vil helst ha inn fliser nå når jeg først blir tvingt til å legge nytt. Jeg synes prisantydningen firmaet forsikringen bruker på å legge fliser,virker veldig høy. jeg er klar over at det blir et mellomlegg for å oppgradere til fliser. er snakk om 14000 kr! utenom det forsikringen dekker... hva koster det å legge fliser på et gulv på 7 kvm? (må sikkert ha retting av gulvet for å legge flisene regner jeg med) Anonym poster: a3837a5c8d21ac58c95883ee136fc39c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Jøss det var veldig dyrt. Spørs om du skal kjøpe fliser på samme sted? Fliser kan du jo får veldig billig, og veldig dyrt. Firmaet forsikringen bruker vet at det er en forsikringssak? Da stiger ofte prisen. Ring rundt til div firmaer og forhør deg. At selskapet har satt prisen til 7000 syns jeg var mye for 7 kv,men sånn er det med slike saker. Man skal ikke tape på det. Et annet råd er at du kan sette inn en annonse i avisen der du bor. Eller bruk" mitt oppdrag" Anonym poster: 5696a501fab5c9920140f68034ce8539
skrue Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Selve flisene koster nok ikke all verden, men det er underlaget som nok gjør største forskjellen. Det må være stabilt og avrettet. Fliser er dessuten ett kaldt materiale som antaglig bør ha varmekabler under. Ta deg råd til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå