Gjest Sunshine22 Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 Hei, skal kjøpe meg ny bærbær pc, og trenger tips om hva som kan være det beste kjøpet:) Har noen kriterier: - god batterikapasitet - 13/14- tommer - kvalitet - god lagringskapasitet/ GB minne - høy ytelse Når det kommer til bruksområde, vil jeg bruke den mest til skriving og regnskap, bilderedigering samt internett. Pris er ikke så viktig, tenker å bruke mellom 5-10 000 kr. Håper noen kan komme med noen anbefalinger:)
Gjest Morteno Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Jeg har gode erfaringer med Asus og Samsung. Komplett.no har en del gode PCer. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=763610 Er veldig lekker og ganske grei. Har SSD harddisk som gjør den veldig rask. Merk at den ikke har et skjermkort bortsett fra det som ligger i processoren, så den vil ikke være noe særlig til spill, men til det du beskriver ser den grei ut. Du kan selvfølgelig finne noe som er billigere, da.
-Jiinxs- Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 (endret) Har sett litt på bærbare pcer, og har sett at altfor mange kommer med kun én harddisk og det pleier å være en 128 gb SSD. Forstår ikke helt tankegangen bak det. Ja, en SSD er rask som fy, men å kun ha én disk som er så liten virker tåpelig i mine øyne Ville mye heller hatt en "vanlig" disk på 500gb framfor en SSD. Til TS: Så kan du leke deg litt med prisjakt.no sin søkemotor. Skriv inn det du ser etter å se hva type resultat du får. Du kan jo sjekke ut denne pcen.God prosessor8GB RAM500gb 7200 rpm14" skjerm2x USB 3.0 porter for rask overføring via minnepenn eller ekstern HDD (som støtter USB 3) Har ikke såå god peiling på pc. Endret 16. februar 2013 av -Leon-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå