isbjørnungen Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 Hei! Kjæresten har bursdag i morgen (ueeh), og jeg har lyst til å lage et gavekort med klippekort på aktiviteter - en for hver måned frem til han har bursdag igjen Han har virkelig savnet at vi finner på ting utenfor huset sammen, så tenker dette kan være en god start. Vi skal begynne på swingkurs sammen om en måneds tid, hvis ikke skulle det stått på listen og Trenger litt hjelp til idéer! Gjerne litt billigere aktiviteter som ikke krever så mye utstyr Det jeg foreløpig vet at jeg vil ha med: - klatring - paintball - storbyferie - helg på hytten til familien min Februar (eksamensperiode nå, så må være en litt enkel aktivitet.) Mars - April - Mai - Juni - Juli - August - September - November - Desember - hjelp til julegaveshopping + bake pepperkaker Januar - Takk for alle tips!
isbjørnungen Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2013 Jeg tror forresten at "aktiviteten" nå i februar blir sexy undertøy og litt ekstra hygge i sengen..
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #3 Skrevet 15. februar 2013 Kan det være litt småting også? Kino Middag ute på restaurant Piknik Telttur/Fjelltur med overnatting på hytte/Bare en "ekspedisjon" Matlagingskurs Dobbel-date med vennepar Låne en kano eller en båt eller noe, og ta en tur Høytlesning for hverandre (stearinlys, et glass vin eller to, behagelig sitte/liggestilling og en god bok) Massasje Anonym poster: 2152c742075322f9d50d7a026ea44ec7 1
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2013 #4 Skrevet 15. februar 2013 Jeg synes det høres litt dumt ut. Han skal få en gave hver måned? Holder det ikke med en gave på bursdagen lengre? Litt som til jul, en gave hver dag fra 1-24 desember. Tullete, synes jeg.
Gjest Riskjeks Skrevet 15. februar 2013 #6 Skrevet 15. februar 2013 Jeg synes det høres litt dumt ut. Han skal få en gave hver måned? Holder det ikke med en gave på bursdagen lengre? Litt som til jul, en gave hver dag fra 1-24 desember. Tullete, synes jeg. Enig.
isbjørnungen Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2013 Kan det være litt småting også? Kino Middag ute på restaurant Piknik Telttur/Fjelltur med overnatting på hytte/Bare en "ekspedisjon" Matlagingskurs Dobbel-date med vennepar Låne en kano eller en båt eller noe, og ta en tur Høytlesning for hverandre (stearinlys, et glass vin eller to, behagelig sitte/liggestilling og en god bok) Massasje Anonym poster: 2152c742075322f9d50d7a026ea44ec7 Takk for tips Kan gjerne være småting, likte idéen om høytlesning veldig godt - den kommer absolutt med! En måned - en bok, regner ikke med at vi blir ferdig ila en kveld Jeg synes det høres litt dumt ut. Han skal få en gave hver måned? Holder det ikke med en gave på bursdagen lengre? Litt som til jul, en gave hver dag fra 1-24 desember. Tullete, synes jeg. Takk for innspill:) Jeg tenkte først det samme som deg, men så kom jeg på at det han ønsker seg, ikke er én "sponset" aktivitet, eller klær, spill, osv, men en kjæreste som finner på ting med ham oftere. Jeg er egentlig veldig glad i å sitte i sofaen, kose meg med en god bok eller film, selv om jeg alltid har vært sporty. Planen er ikke at jeg skal betale alt, men at vi sammen skal være mer aktive Gavekortet er rett og slett et løfte om det. Konsert, skitur, ut-på-byen-tur, museum? Skitur var en god idé! Er jo i grunn ikke langt til lysløyper fra der vi bor heller! Takk:)
isbjørnungen Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2013 Hadde forresten vært fint hva flere synes om et sånt gavekort? Greier ikke helt bestemme meg selv hva jeg synes, så hvis noen har noen gode argumenter til eller fra, tar jeg gjerne i mot det og
Leanne Skrevet 15. februar 2013 #9 Skrevet 15. februar 2013 Synes det høres koselig ut jeg, er jo en gave hvor du gir bort kvalitetstid 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #10 Skrevet 15. februar 2013 Hadde forresten vært fint hva flere synes om et sånt gavekort? Greier ikke helt bestemme meg selv hva jeg synes, så hvis noen har noen gode argumenter til eller fra, tar jeg gjerne i mot det og Ut fra at han har snakket om at dette er det han ønsker så høres det ut som en super gave. Jeg blir alltid gladere for noe som viser at giver har fått med seg en detalj i en samtale enn bare en dyr gave som ikke stemmer med min personlighet i det hele. Gaver er veldig personlige. Anonym poster: 94695c1052ab7fc6517009467fcdabc1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #11 Skrevet 15. februar 2013 Ideen er jo flott, spesielt ettersom han selv har ønsket seg mer tid sammen. Men jeg er skeptisk til akkurat dette Jeg tror forresten at "aktiviteten" nå i februar blir sexy undertøy og litt ekstra hygge i sengen.. Sengekos er i mine øyne ikke noe man gir bort som en gave, og jeg hadde ikke likt å få det selv. Anonym poster: b28c79bf7f43c6e48f6627f047ffd49e
linkan Skrevet 15. februar 2013 #12 Skrevet 15. februar 2013 Skjønner ikke hva som er så teit med en sånn gave? Det er lett å glemme å sette av tid til hverandre, jeg synes en slik gave er en fin påminnelse på å bruke tid sammen. Selv hadde jeg ikke regnet med "ekstra sengehygge" som en månedlig gave, det er jo helst noe spontant (i hvert fall i mitt studenthode som ikke har måttet begynne å tenke på jobb og unger enda) som man ikke skal være nødt til å avtale på forhånd Jeg ser du har fått noen gode forslag allerede, som helgeturer, teltturer osv. Vil selv anbefale massasje, en klassisk date med middag ute, teater, fjellturer.. Kommer jo an på hvilke interesser han har. Også kan det kanskje være en idé å gjøre datene mobilfrie? Det har i hvert fall jeg erfaring med etter et forhold med en mann som er tett knyttet til jobben sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå