Gå til innhold

Joico (eller andre gode frisørmerker)

Anbefalte innlegg

Gjest Euforia
Skrevet

Jeg er nå møkklei alt jeg har av hårprodukter. Synes alt fungerer som det skal, men jeg vil likevel ha noe nytt! Er fra før fornøyd med proteinkuren til Joico, så tenkte jeg skulle prøve litt mer av det merket.

Har dere noe å anbefale meg? Håret mitt er langt og tjukt, sunt normalt hår. Hvis det er noen som har andre merker enn Joico å anbefale blir jeg kjempeglad for tips! Det eneste mustet er at merket må være dyrevennlig. (og helst lukte godt!)

Videoannonse
Annonse
Gjest Skjæra
Skrevet

Jeg bruker kun Redken. Nå er håret mitt noe slitt, så jeg bruker en som hjelper mot det da. Om de er dyrevennlig vet jeg faktisk ikke, så nå må jeg sjekke det.

Har uansett brukt forskjellige serier fra Redken i 2 år nå og aldri angret på det. Jeg kjøper de på feelunique.com. Der er det rimelig :)

Gjest Euforia
Skrevet

Jeg bruker kun Redken. Nå er håret mitt noe slitt, så jeg bruker en som hjelper mot det da. Om de er dyrevennlig vet jeg faktisk ikke, så nå må jeg sjekke det.

Har uansett brukt forskjellige serier fra Redken i 2 år nå og aldri angret på det. Jeg kjøper de på feelunique.com. Der er det rimelig :)

Tusen takk for tips, men Redken tester dessverre på dyr. :(

Skrevet

Alterna er veldig bra. Dyrevennlig og inneholder ikke sls :)

• Liker 1
Gjest Euforia
Skrevet

Alterna er veldig bra. Dyrevennlig og inneholder ikke sls :)

Takk! Har du noen spesielle favoritter innenfor det merket? :) Shampoo?

Skrevet

Bamboo-serien syns jeg er best. Bruker Luminous Shine shampoo og balsam, Kendi Intense Moisture Masque og Kendi Oil. Er veldig fornøyd, håret mitt har blitt så mykt og fint :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg bruker shampoen og balsamen fra Joico når jeg dusjet etter trening på senteret, for flaskene jeg har er små. De er ikke noe å hoppe i taket for... Kuren er egentlig det eneste jeg liker fra merket.

Jeg er veldig glad i Bed Head serien, spesielt den rosa varianten for volum!

Gjest Euforia
Skrevet

Bamboo-serien syns jeg er best. Bruker Luminous Shine shampoo og balsam, Kendi Intense Moisture Masque og Kendi Oil. Er veldig fornøyd, håret mitt har blitt så mykt og fint :)

Tusen takk. :)

Jeg bruker shampoen og balsamen fra Joico når jeg dusjet etter trening på senteret, for flaskene jeg har er små. De er ikke noe å hoppe i taket for... Kuren er egentlig det eneste jeg liker fra merket.

Jeg er veldig glad i Bed Head serien, spesielt den rosa varianten for volum!

Jeg tror Bed Head-serien tester på dyr, men takk uansett! Har bestilt en liten pakke fra Joico med litt av hvert nå, så det er ikke krise hvis det ikke er bra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...