Gå til innhold

Luer med skjerf og votter ny trend?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser en del blogger om mote og klær, og kom senest igår over på stinablogg et plagg som er en lue, skjerf og votter i et og samme plagg med dyreaktig pjuskete pels, som man kan få i "forskjellige dyr". Beasty lue kalte bloggeren den.

Hva synes dere om de luene?

Tror dere dette er noe som kommer til å bli en ny trend, og slå an som for eksempel onepiece, pysjamas heldrakten gjorde?

Det er bilder av luene på www.beasty.no , som selger luene på nett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Old news. Ble aldri skikkelig populære. De eneste jeg ser som bruker det en sjelden gang er fjortisser og emoer.

• Liker 3
Gjest Funky Punk
Skrevet

Kjempepopulært i f.eks Japan

Tok litt av i resten av verden også, men ble ikke den store hypen bortsett fra hos emo kids og andre som prøver å skille seg ut fra mengden

• Liker 1
Skrevet

Panda var finest! :)

Bilde her: http://beasty.no/damer/panda-female.html

job_0742-copy.jpg

Har meldt meg på konkurransen på Stina blogg. Om jeg ikke vinner kommer jeg til å kjøpe en :)

En venninne av meg har allerede kjøpt. Så fikk prøvd den, den er rålekker og myk og god! Dessuten er det ikke ekte pels, så det er et + for meg :>

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjempepopulært i f.eks Japan

Tok litt av i resten av verden også, men ble ikke den store hypen bortsett fra hos emo kids og andre som prøver å skille seg ut fra mengden

Denne vinteren har jeg møtt mange på trikken med Beasty luene, og til og med ute på byen! Mitt inntrykk er at det er flere enn bare emo kids, som du sier som kjøper dem ;) Nå pleier jo Norge å henge etter med det meste utenom oljutvinningseteknologi...

Jeg synes hvertfall konseptet er morsomt og luene fine! Skal bestille en før hyttetur i påsken :)

Synes Husky var fin jeg

http://beasty.no/damer/husky-female.html

Endret av jupplo8
Skrevet

Sånn type lue trodde jeg var for barn...

Anonym poster: 0d04dd22221e414505d3a02476e4bf9c

• Liker 7
Skrevet

Sånn type lue trodde jeg var for barn...

Anonym poster: 0d04dd22221e414505d3a02476e4bf9c

De er kjempesøte på barn! :)

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke de kommer til å slå sånn veldig an. De er vel for det meste forbeholdt barn/ungdom og folk med veldig sær stil.

Jeg hadde aldri kjøpt en slik lue i hvert fall, med mindre det var til utkledningsfest. Men smaken er som baken.

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke de kommer til å slå sånn veldig an. De er vel for det meste forbeholdt barn/ungdom og folk med veldig sær stil.

Jeg hadde aldri kjøpt en slik lue i hvert fall, med mindre det var til utkledningsfest. Men smaken er som baken.

Godt vi alle har forskjellig smak ja ;) Jeg synes luene er kule! Virker svært praktisk med et plagg der du har både vottene og skjerfet ditt hengende på lua :) Kunne godt tenkt meg en Beasty lue selv... Absolutt!

Lise.rosa: Hvor meldte du deg på for å vinne lua? Kan du være så vennelig å sende link? :)

Anonym poster: a57483abeadfb7dfd3aaf08817484f84

Skrevet

Godt vi alle har forskjellig smak ja ;) Jeg synes luene er kule! Virker svært praktisk med et plagg der du har både vottene og skjerfet ditt hengende på lua :) Kunne godt tenkt meg en Beasty lue selv... Absolutt!

Lise.rosa: Hvor meldte du deg på for å vinne lua? Kan du være så vennelig å sende link? :)

http://stina.blogg.no/1360853993_konkurranse__vinn_lue.html

Skrevet

hvis dere ser på serien til linni meister ser dere at hun går rundt med en sånn en

Anonym poster: 35bf02caed6c74d201c5f9b219a3f9f8

Skrevet

Min personlige mening er at de luene er helt grelle. Like fælt å se på som onepiecen. Ser for meg at de kommer til å slå an i enkelte miljøer, men de kommer ikke til å bli noen stor hit sånn på landsbasis og interessen for dem kommer nok til å gå over ganske raskt. Håper jeg.

Skrevet

... Og for folk på house-konsert i en salig blanding av champagne- og kokainrus.

Gjest Skjæra
Skrevet

Den dagen jeg går med en sån lue-sak, har det tippet over for meg.

• Liker 1
Skrevet

Min personlige mening er at de luene er helt grelle. Like fælt å se på som onepiecen. Ser for meg at de kommer til å slå an i enkelte miljøer, men de kommer ikke til å bli noen stor hit sånn på landsbasis og interessen for dem kommer nok til å gå over ganske raskt. Håper jeg.

Dette er et plagg man enten liker eller hater, sånn som one piece. Selvom du ikke synes noe om f.eks onepiece, så klarte de å tjene mange millioner på plagget... Personlig har jeg sans for nytenkende mote og stil!

• Liker 1
Skrevet

... Og for folk på house-konsert i en salig blanding av champagne- og kokainrus.

Konserter, afterski, russefeiring, halloween, kostyme- og temafester er også gode anledninger til å bruke plagget :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Syns mange av dem er ganske søte jeg :)

Hadde jeg vært tenåring så hadde jeg nok sikkert kjøpt en, men nå som jeg er i midten av 30-årene så syns jeg ikke det passer seg helt :)

Skrevet

Syntes det blir litt latterlig når butikken tar 678 kroner for noe som lett kan kjøpes

for under 100 kr på nettet, fra utlandet..

Noen som skal sko seg her ja!

Anonym poster: 07ce1598fbb0abd2791ee0eb4dcd8845

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg leser en del blogger om mote og klær, og kom senest igår over på stinablogg et plagg som er en lue, skjerf og votter i et og samme plagg med dyreaktig pjuskete pels, som man kan få i "forskjellige dyr". Beasty lue kalte bloggeren den.

Hva synes dere om de luene?

Tror dere dette er noe som kommer til å bli en ny trend, og slå an som for eksempel onepiece, pysjamas heldrakten gjorde?

Det er bilder av luene på www.beasty.no , som selger luene på nett.

haha herregud. så utrolig dumt ut. iallefall det med dyreører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...