Mann 42 Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 (endret) Fant frem The Witcher 2 her om dagen, og artig har det vært. Jeg sidet med alvene i Flotsam, og dro til Vergen. Men nå står jeg fast. Jeg må finne magiske objekter, og en kraftkilde. Begge deler befinner seg i en skog på den andre siden av den magiske tåken, og man kan ikke gå gjennom den ubeskyttet. Det finnes en gruvegang i Vergen (The tunnel of the founders) som ser ut til å gi tilgang, men den er sperret ved utgangen, og jeg finner ingen nøkkel til den døra, til tross for at jeg har vært gjennom gangene der gjentatte ganger. Jeg TROR det er samme tunell som man senere i spillet bruker for å hindre et angrep fra Henselts trollmann. Og jeg HAR allerede vært gjennom tåken en gang for å tappe litt blod av kong Henselt. Da var jeg på riktig side av tåken, og kunne sikkert funnet både Dun Banner og en kraftstein. Må jeg gå tilbake til det stadiet av spillet, eller finnes det en annen vei? Jeg finner ingen vei utenom tåken i ravinene, eller andre stier som leder til stedene jeg trenger. Og nå har jeg funnet så mange kule sverd og rustninger og oppskrifter og resepter at jeg oppriktig talt hater tanken på å gå tilbake i savingene. Men ikke så mye som jeg hater å surre rundt i Vergen og bryte handbak med kjepphøye dverger. Endret 15. februar 2013 av Mann 42
Gjest Skjæra Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Fant frem The Witcher 2 her om dagen, og artig har det vært. Jeg sidet med alvene i Flotsam, og dro til Vergen. Men nå står jeg fast. Jeg må finne magiske objekter, og en kraftkilde. Begge deler befinner seg i en skog på den andre siden av den magiske tåken, og man kan ikke gå gjennom den ubeskyttet. Det finnes en gruvegang i Vergen (The tunnel of the founders) som ser ut til å gi tilgang, men den er sperret ved utgangen, og jeg finner ingen nøkkel til den døra, til tross for at jeg har vært gjennom gangene der gjentatte ganger. Jeg TROR det er samme tunell som man senere i spillet bruker for å hindre et angrep fra Henselts trollmann. Og jeg HAR allerede vært gjennom tåken en gang for å tappe litt blod av kong Henselt. Da var jeg på riktig side av tåken, og kunne sikkert funnet både Dun Banner og en kraftstein. Må jeg gå tilbake til det stadiet av spillet, eller finnes det en annen vei? Jeg finner ingen vei utenom tåken i ravinene, eller andre stier som leder til stedene jeg trenger. Og nå har jeg funnet så mange kule sverd og rustninger og oppskrifter og resepter at jeg oppriktig talt hater tanken på å gå tilbake i savingene. Men ikke så mye som jeg hater å surre rundt i Vergen og bryte handbak med kjepphøye dverger. Er det der det er to dører? Så lenge siden jeg spilte... Om det er der jeg mener, så må du ha sex med mottle(?) så gir hun deg en nøkkel.
Mann 42 Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2013 Er det der det er to dører? Så lenge siden jeg spilte... Om det er der jeg mener, så må du ha sex med mottle(?) så gir hun deg en nøkkel. Det var visst ganske liketil likevel. Beklageligvis ble det ikke noe sex på Gerald. Problemet var bare litt merkelige waypoints på kartet, som ikke ledet til den tunellen jeg måtte ta. Det er i alt tre tunneller i Vergen, og den jeg trengte, lå litt gjemt bakenfor noe bebyggelse. Og markeringen av waypoint var ikke engang i nærheten av den. Men jeg fant ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå