AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 -og har du da et kjempeide å dele med deg? Giftet du deg på et slott i sverige, eller hadde bryllup på ei strand i syden? Vi skal gifte oss Det er andre gang for oss begge.. men vi ønsker likevel at vielse og bryllup skjer på et og samme sted, med samme gjester.. Vi vil ha det enkelt, men stilig - også skal vi betale gildet selv, så vi ønsker gjerne noe vi kan ha råd til.. Bryllup for 35 gjester i Norge kommer ikke under 60 tusen.. og da slår man ikke på stortromma en gang... Forslag? Gleder meg til å høre... Anonym poster: 05e739d9018c60805fcf2cf967dcdc5c
Portvinpiken Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Vi giftet oss borgelig i Wien. Jeg har et personlig forhold til byen siden jeg har bodd der, men sånn litt objektivt er det jo også en utrolig flott setting for et lite romantisk bryllup :-). Bodde og hadde bryllupsmiddagen på samme femstjerners hotellet, og prismessig var det en god del rimeligere enn i Norge. Forøvrig var alt veldig enkelt og godt tilrettelagt og heller null utfordringer med myndigheter, papirmølle etc.
Gjest chiki Skrevet 15. februar 2013 #3 Skrevet 15. februar 2013 Giftet meg i roma i går:D men var kun jeg og mannen min som reiste, så vet ikke om det er så mye tips jeg kan gi deg da... Mn kan virkelig anbefale dere roma! Nydelig by med mange muligheter for ulike typer bryllup. Noen jeg kjenner leigde ett slott utenfor paris da de giftet seg, så bodde både de og gjestene der. S hadde de bryllupsfest over en langhelg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå