Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg dater lukter så rart. Jeg blir aldri komfortabel med den lukta! Vet ikke hvordan jeg skal beskrive den. Den er ikke vond, bare veldig rar. Følelsene mine for han stritter imot når jeg lukter på huden hans. Det kjennes bare så feil! Han spiser sunn norsk mat, dusjer hver dag og tror ikke han tar noen medisiner, så jeg aner ikke hvorfor han lukter sånn. Jeg har alltid elsket "hud-lukten" av de jeg har vært sammen med. Er dette dumpegrunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk sier vår oppfattelse av kroppslukt noe om vi er genetisk kompatible med en partner.

Google it!

• Liker 22
Skrevet

Hvis det med genetisk kompabilitet stemmer... hva da, hvis jeg lukter fantastisk for han? Det virker sånn.

I følge google er vi mest genetisk kompatible med de som er mest forskjellige fra oss genetisk sett, fordi økt variasjon er gunstig for avkommet. Jeg regner med det har å gjøre med hvor man har sine røtter fra, slik at en fra asia er mer forskjellig fra oss enn en fra sverige. Han har sine røtter langt bort fra. Burde han ikke da være desto mer forskjellig og kompatibel, i teorien?

Skrevet

Hvis det med genetisk kompabilitet stemmer... hva da, hvis jeg lukter fantastisk for han? Det virker sånn.

I følge google er vi mest genetisk kompatible med de som er mest forskjellige fra oss genetisk sett, fordi økt variasjon er gunstig for avkommet. Jeg regner med det har å gjøre med hvor man har sine røtter fra, slik at en fra asia er mer forskjellig fra oss enn en fra sverige. Han har sine røtter langt bort fra. Burde han ikke da være desto mer forskjellig og kompatibel, i teorien?

Google prater SHIT.- Raseblandingspropaganda

Dette er naturen som forteller deg at du overhode ikke er kompatibel med han.

kroppen din forteller deg rett og slett at du ikke skal formere deg med han.

Vi søker å få barn som er mest mulig like som oss selv, uten at det er innavl. Derfor er vi det vi er: nordmenn, derfor er andre det de er, dette har skjedd på den naturlige måten.

Google driver sosial konsturering for raseblanding som er ekstremt unaturlig.

Norske menn som får barn med thaidamer for eksempel, er ekstremt unaturlig, thaiene må svært ofte ta keisersnitt pga dette, i naturen hadde både kvinnene og barna dødd, pga større hode/mindre mellomrom mellom hoftene.

• Liker 2
Skrevet

Nei det stemmer ikke. Hadde det vært sånn, hadde det blitt mye inavl og påfølgende defekter.

Vi er lyse nordmenn fordi vi ikke har blandet oss med andre raser grunnet avstand. Vårt lave pigmentnivå skyldes at vi gjennom generasjoner har tilpasset oss til å bo her oppe med lite lys. At vi er store og thaier små har med tilfeldigheter i hvordan rasene har utviklet seg.

Skrevet (endret)

Hva er mer nydelig enn et mulattbarn?

Det er noen logiske brister i resten av det du skriver og, men jeg kan ikke nok om emnet til å debattere det videre.

Endret av MissStiles
Skrevet (endret)

Å dumpe pga feil lukt høres spesielt ut i mine ører. Hadde personen luktet som råtne reker og gammelt oppkast, hadde jeg forstått det.

Om du leter etter feil vil du alltid finne feil.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Synes det høres helt normalt ut å skulle dumpe for det, men hvordan ble du tiltrukket av personen i utgangspunktet? Feromoner styrer partnervalget mye mer enn vi tror.

Anonym poster: 75276dcace3663ae058983b86ac28bbc

• Liker 6
Skrevet

Jeg vet ikke. Vi møttes i fylla og så fortsatte vi bare å date. Hadde tørketid da jeg møtte han. Det er ikke så mange å velge i her.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg vet ikke. Vi møttes i fylla og så fortsatte vi bare å date. Hadde tørketid da jeg møtte han. Det er ikke så mange å velge i her.

Ja, det er dumpegrunn. Du kommer aldri til å venne deg til lukten, du kommer til å brekke deg etter hvert.

• Liker 3
Skrevet

Google prater SHIT.- Raseblandingspropaganda

Dette er naturen som forteller deg at du overhode ikke er kompatibel med han.

kroppen din forteller deg rett og slett at du ikke skal formere deg med han.

Vi søker å få barn som er mest mulig like som oss selv, uten at det er innavl. Derfor er vi det vi er: nordmenn, derfor er andre det de er, dette har skjedd på den naturlige måten.

Google driver sosial konsturering for raseblanding som er ekstremt unaturlig.

Norske menn som får barn med thaidamer for eksempel, er ekstremt unaturlig, thaiene må svært ofte ta keisersnitt pga dette, i naturen hadde både kvinnene og barna dødd, pga større hode/mindre mellomrom mellom hoftene.

Lurer på hvem her som har lest mest propaganda. Du kan ikke ta alt som står på Vigrid sine sider for god fisk.

• Liker 4
Skrevet

Du høres veldig keen ut...NOT..Hva er det med damer idag? Ingen er kresne lenger, sprer beina så snart de har en tørkeperiode...uten å like personen nok engang..Hvorfor? Ikke rart alt av moral, forhold osv går til h.......!

Du hadde ikke vært min type dame for å si det sånn...Hvor finner man selektive damer idag?

Skrevet (endret)

Hva begrunner jeg dumpingen med?

Si at han hverken er kjekk og rik nok...

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Ja, dette er dumpegrunn!!

Skrevet

Skyld på manglende kjemi.

Anonym poster: 5aa6e30a6c4bb4b477e53e053544af27

• Liker 3
Skrevet

Hva begrunner jeg dumpingen med?

"Det er ikke deg..." osv? Med mindre han har gjort noe kjipt du kan skylde på tror jeg du blir nødt til å lire av deg noen floskler her. "Det funker bare ikke"... Du kan jo også vurdere å være helt ærlig å si at du ikke føler deg tiltrukket av ham (men det er jo også litt skummelt farvann). Høres i utgangspunktet overfladisk ut å dumpe noen over feil lukt, men jeg skjønner godt hva du mener. For min del er lukt en viktig del av "x-faktoren" som avgjør om man er tiltrukket av en fyr eller ikke. Uten tiltrekning blir det vanskelig, for ikke å si umulig, å få til et varig og velfungerende forhold.

Skrevet

Jeg tror faktisk det er sånn at jeg er forelsket, men ikke tiltrukket. Merkelig følelse.

Til du mann et par innlegg over: Du hadde nok ikke vært min type mann heller, hvis du tror det er så enkelt som at jeg har spredd beina etter en kort tørkeperiode.

Skrevet

Pene sko: Han er uheldigvis både kjekk og velstående, så den kan jeg ikke ta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...