AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 Jeg våkna opp i dag til "nyheten" om at 90-talls tights/leggings er tilbake i motebildet. Nå er ikke jeg den om er mest opptatt at moter, og jeg klarer sjelden å følge med på hva som er moderne eller ikke. Men har da ikke tight og leggings vært moderne i flere år nå? Jeg har da daglig i flere år sett jenter/damer i alle aldre gå med tights, enten som en form for strømpebukse eller som om det var en bukse (grøss)! Kom ikke tightsen tilbake for flere år siden? Så hva er anderledes nå? At de skal være mer mønstrete og styggere? Jeg setter pris på om noen kan opplyse en noe moteforvirra person Anonym poster: 50be676dfe2136c3424b81e05e1a6e11
Wonders Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Jeg våkna opp i dag til "nyheten" om at 90-talls tights/leggings er tilbake i motebildet. Nå er ikke jeg den om er mest opptatt at moter, og jeg klarer sjelden å følge med på hva som er moderne eller ikke. Men har da ikke tight og leggings vært moderne i flere år nå? Jeg har da daglig i flere år sett jenter/damer i alle aldre gå med tights, enten som en form for strømpebukse eller som om det var en bukse (grøss)! Kom ikke tightsen tilbake for flere år siden? Så hva er anderledes nå? At de skal være mer mønstrete og styggere? Jeg setter pris på om noen kan opplyse en noe moteforvirra person Anonym poster: 50be676dfe2136c3424b81e05e1a6e11 Jupp, det er gamle nyheter, og slappt oppfattet av redaksjonen. Dette var sikkert i forbindelse med moteukene verden over i disse tidene. 1
awesome. Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Tror greia nå er at det skal være farger og crazy mønster på tightsen. En trend jeg ikke kommer til å følge med det første...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå