Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bente29
Skrevet

Hei alle sammen!

1 Hvordan var du kledd på sist fest? Trenger inspirasjon til jeg skal på fest neste gang?

2 Finnes det noen nettside som man kan få gode tips av hvordan en skal kle seg på en fornuftig måte? Tenker på da både farger, klesvalg osv.

Takk på forhånd til alle som vil svare.

:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hm, siste fest...jeg vet ikke om du mener Fest - eller bare det å stikke på by'n med gode venner?

Men sist jeg var på fest hadde jeg på meg svarte bukser og en svart og grå mønstret topp, støvletter med spiss tupp.. Pynta meg med øreringer og litt ekstra sminke, og oppsatt hår.

Går i det jeg liker og føler meg vel i, når jeg skal ut!

Hvis man ser seg rundt når man er ute, så er det utrolig mange som går i den samme typen klær.

Skal ut i kveld jeg, og jeg vedder ganske mye på at jeg kommer til å se ganske mange lange topper i knæsje farger eller striper, jeans og sko med stiletthæler! Og mye plastikksmykker :wink:

Sjøl skal jeg ha på meg jeans og en langermet lys blå topp med litt glitter og "diamanter" på. Tror jeg...

K

Skrevet

¨

Hmm, på sist fest hadde jeg på meg boblebukse og jakke for vi var ute. Kanskje et dårlig alternativ? 8)

Ikveld skal jeg ha laidback levis jeans, hvit igjenkneppet dressjakke uten noe under og hvite støvletter til. Ingen smykker, men løst oppsatt hår (må det, har hår nesten til rumpa) og litt sminke.

Skrevet

Jeg var på Mexican Fiesta hos venner i går, og hadde på meg;

Knallrosa krølleskjorte (H&M)

Sort "skolepikeaktig" miniskjørt (H&M)

Knallrosa strømpebukser (H&M)

Knallrosa store øreringer (Oasis)

Knallrosarosa høye støvletter med orange pels (Bianco)

Sort liten pelsveske (Zara)

Gjest Virvel
Skrevet

Forrige helg var jeg på innflytningsfest hos noen venner, ganske uformelt, så jeg hadde på meg lyse jeans og en lys turkis topp med bare skuldre og trekvart ermer. Dvs, jeg hadde på meg det helt til en slapp et vinglass i fanget på meg, da måtte jeg låne en bukse av hun som bodde der... :roll:

Neste helg er det bursdag på gang, da kjører jeg kjole. Den er relativt kort, med lyseblå "underkjole" og en litt mer spraglete, transparent "overkjole" med rysjer nederst. Kjempefin.

Skrevet

Gud, jeg husker ikke sist jeg var på fest. Men på Virvel sin bursdag neste uke skal jeg, hvis gudene vil det slik, gå med min høyt elskede linkjole. Helt enkel naturfarget, ned til knærne med spaghettistropper. matchende dressjakke, og grå trøye/grå strømpebukser ettersom værgudene ennå ikke har stemt for vår. Smykker & sånt er jeg ikke sikker på enda, men det går vel i grønt som vanlig.

Grattis, Virvel. Endelig 20!

Skrevet

Grønn collage/tunika genser som skal over tights, men dog uten tights. (Bik Bok)

Grønne store øreringer (Glitter)

Sølv belte med dill dall (H&M)

Hvite støvletter (Din Sko)

Lyseblå denim bukser (Vero Moda)

Rød veske fra USA

Skrevet

Sist jeg var ute hadde jeg olabukse og en blomsterete bluse i halvt gjennomsiktig stoff. men beige støvletter til, men høøøyyye heler.

Gjest Coral
Skrevet

Svart litt kort skjørt

Store sølvringer i ørene

turkis topp

spisse svarte støvletter m høy hel

Svart fuskepelsjakke

turkis veske

Skrevet

Var ute på lørdag. Hadde på meg:

Svart stram bukse med et bredt svart belte (fra Infiniti)

Svart topp med bar rygg (fra Pimkee)

Svarte spisse sko (fra Skoringen)

Litt dramatisk, men ganske stilig 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...