AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 Hvis jeg hadde hatt en katt og den hadde blitt forstørret i en forstørrelsesmaskin (som jeg såklart vet ikke finnes), så katten ble på størrelse med en løve. Tror dere da at den hadde spist meg? Eller ville den fortsatt vært like kosete og glad i meg? Anonym poster: 88f94d569d4c38fc64c0039e292a2980
PeeWee Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Jeg vet ikke om den hadde spist deg, men den hadde nok drept deg. Virker som katter helt konsekvent dreper alt de har muligheten til å drepe.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #3 Skrevet 15. februar 2013 Jeg tror ikke den hadde drept deg med mindre du hadde gjort noe idiotisk, du hadde vært en del av flokken. Men jeg ville nok ikke prøvd å beholde min plass som sjef hvis katten min ble til en løve. Anonym poster: 47ed255b21d9ae24de62401b448bf808
Vulpes Skrevet 15. februar 2013 #4 Skrevet 15. februar 2013 Nei, jeg tviler sterkt på det. Finnes jo hunderaser som er nesten like høye som løver (f.eks. irsk ulvehund) og de får ikke akutte behov for å spise opp mennesker av den grunn. En katt blir ikke like vill som en løve bare fordi den forstørres. Katten er blitt domestisert gjennom haugevis av generasjoner, mens en løve (selv en «temmet» løve) er fremdeles vill og mye mer aggressiv og uforutsigbar. Men en leken eller litt fandenivoldsk katt på størrelse med en løve kunne nok derimot gjort en del klore- og biteskader.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #5 Skrevet 15. februar 2013 Hvis jeg hadde hatt en katt og den hadde blitt forstørret i en forstørrelsesmaskin (som jeg såklart vet ikke finnes), så katten ble på størrelse med en løve. Tror dere da at den hadde spist meg? Eller ville den fortsatt vært like kosete og glad i meg? Anonym poster: 88f94d569d4c38fc64c0039e292a2980 Jeg måtte inn hit for å se hva i all verden den overskriften skulle bety. Ble ikke nødvendigvis stort klokere Men ja, jeg ser på katter som djevelens verk og tror den hadde spist deg levende Anonym poster: 57e94faa8129c75fb594ad51aafefd88
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #6 Skrevet 15. februar 2013 Min katt er veldig egenrådig. Hun styrer seg selv. Vil hun ikke klappes, så sier hun i fra. Vil hun ut, så sier hun i fra. Hadde hun vært større, så er det sikkert at hun ikke hadde sluttet å si fra om hva hun ønsker, vil eller ikke vil. Men tror ikke hun hadde spist meg, men lekingen hadde kanskje blitt litt vondere for meg enn den er nå. Anonym poster: 6e164ffe75ad4591737e12c56e4bc0fa
Gjest Gunfreak Skrevet 15. februar 2013 #7 Skrevet 15. februar 2013 Nei, jeg tviler sterkt på det. Finnes jo hunderaser som er nesten like høye som løver (f.eks. irsk ulvehund) og de får ikke akutte behov for å spise opp mennesker av den grunn. En katt blir ikke like vill som en løve bare fordi den forstørres. Katten er blitt domestisert gjennom haugevis av generasjoner, mens en løve (selv en «temmet» løve) er fremdeles vill og mye mer aggressiv og uforutsigbar. Men en leken eller litt fandenivoldsk katt på størrelse med en løve kunne nok derimot gjort en del klore- og biteskader. Jeg er sikker på at dachsen våres hadde spist oss om hun var stor nok, hun er glad i oss, men er mer glad i mat. Hvorhvit katten hadde spist det er litt vansklig å si, på en side er katter domestikert, alså de har gjennom tusenvis av år blitt avlet for å kunne leve med mennesker, men det er også feil å sammenligne katter med hunder, da de har blitt avlet anderledes, hunder har blitt avlet til lydighet katter er fremdeles mye mer selvstendige, alle som har vært bortikatter blir jo kloret nå og da, tenk deg viss du blir kloret av en løve, det er ikke små sår det altså. Jeg tror virklig det kommer ann på katten, har du hatt den en stund, vil den jo være "glad i deg" og derfor ikke prøve å spise deg med vilje, men den ville også ikke være klar over hvor sterk og farlig den er, så godt mulig den dreper deg ved et uhell.
Gjest FiskenBlub Skrevet 15. februar 2013 #8 Skrevet 15. februar 2013 Haha, artig spørsmål Hadde jeg forstørret mine katter er jeg 100% sikker på at de ikke hadde spist meg (med mindre de fikk rabies eller annen sykdom som skader de mentalt). Men som noen sier over er katter dyr som sier i fra når de feks ikke vil bli klappet, så kan hende de hadde drept meg med et uhell Tror også det hadde kommet an på om katten din vil spise deg nå, den vil jo ikke bli blod tørstig med en gang den kan drepe deg. Så hvis katten vil spise deg når den er liten så vil den nok spise deg når den er stor også
OnFire Skrevet 15. februar 2013 #9 Skrevet 15. februar 2013 (endret) Aldri i verden om katten ville spist deg, det hadde isåfall vært hvis den var i ferd med å sulte ihjel. Dere tilhører samme flokk og så lenge du ikke utgjør noen trussel så vil den la deg være i fred. Den vil i hvert fall ikke drepe deg. Endret 15. februar 2013 av OnFire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå