Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I flere tråder kommer det frem ting som tyder på usikkerhet og sjalusi på partnerens eks . Jeg tenker da spesielt på de som har en partner med barn fra før , og som må forholde seg til eksen .

Hva er det som gjør at du er sjalu ? Hva gjør partneren din for at du ikke skal bli sjalu ? Er eksen sjalu på deg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke sjalu. men nå var aldri min kjæreste og barnemor sammen så det er ganske uproblematisk

Skrevet

Jeg opplevde at min eks-manns nye samboer var sjalu. Han fikk ikke lov til å hente barna selv (henter og leverer dem hos meg) da måtte hun være med eller hun fikk sine svigerforeldre til å hente dem. Var hun med satt hun i bilen og skjulte stygt på både meg og barna. Hun kritiserte meg foran barna og sa stygge ting om både meg og familien min.

Hvorfor hun var sjalu? Aner ikke. Det hadde vært slutt mellom meg og eks i flere år når de traff hverandre. Det var eksen som gikk ut av forholdet. Jeg var etablert på nytt og er glad i min mann. Har aldri gitt uttrykk for at jeg liker eks mer heller på en slik måte, vi samarbeider dog ok omkring barna.

Har skjønt på min eks at hennes sjalusi er en av grunnene til at det nå er slutt mellom dem. Synd, for de fikk en nydelig jente sammen som nå også må vokse opp uten begge sine foreldre.

Min mann har også ekser, dog ingen barn med dem. Det skjer vi treffer et par av dem når vi er sammen med hans venner. Har aldri følt sjalusi der, de er jo ikke sammen mer. Og det er meg han har valgt :)

Anonym poster: d76264bbca9cc38cc46141ab353452b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...