Rucula Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Forferdelig situasjon... Jeg personlig hadde ikke ville vært sammen med en sånn mann, han virker ikke spesielt sympatisk. Dessuten er jeg så glad i dyr at jeg ALDRI kunne vært sammen med en mann som ikke elsker dyr. Derfor hadde mitt valg vært enkelt,,jeg hadde beholdt kattene og dumpa typen
lmk Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2013 (endret) ... Endret 15. februar 2013 av lmk
SoftKitty Skrevet 15. februar 2013 #4 Skrevet 15. februar 2013 (endret) Uff, jeg vet ikke om jeg hadde taklet å være sammen med en som ga meg et sånt ultimatium... Det virker jo ikke som om du er så skrekkelig viktig for ham hvis han mener det er verdt å miste deg for å slippe at kattene skitner til interiøret hans :/ Edit: Høres jo nesten ut som om han har noen tvangstanker.. kanskje du skal gi HAM et ultimatium og si at du ikke orker å flytte tilbake før han jobber med tvangstankene sine? Det kan fungere godt med terapi og/eller medisiner.. Edit2: Har dere snakket om barn? De skitner ganske så mye mer enn katter... hva skal han gjøre da, har han noen plan for det? Endret 15. februar 2013 av SoftKitty
Rucula Skrevet 15. februar 2013 #5 Skrevet 15. februar 2013 Tenk når han får barn...DA blir det mye skitt da... nei, jeg hadde ikke orker det der... INGEN i hele verden hadde klart å skille meg fra hundene mine. Og det vet min samboer. De er det kjæreste jeg har.
Ludovica- Skrevet 15. februar 2013 #6 Skrevet 15. februar 2013 Jeg kunne aldri vært sammen med en sånn fyr, katten min er en del av hele "pakka". Da kunne vi ikke bodd sammen. Jeg syns det høres ut som om han har ett litt vel anstrengt forhold til renslighet og leiligheten sin. Er det noe du orker over tid? Kan dere møtes på midten på noe vis?
lmk Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2013 (endret) ... Endret 15. februar 2013 av lmk
Rucula Skrevet 15. februar 2013 #8 Skrevet 15. februar 2013 takk for svar. men jeg ville ikke høre om hvor dårlig kjæreste jeg har, etc. ville ha råd for åssen jeg skal gjøre det med den største katten. noen som vet hvordan man sletter dette innlegget? tja...du får prøve å legge den ut på finn.no da..... lykke til, det er tusenvis av katter som leter etter hjem.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #9 Skrevet 15. februar 2013 Altså. Jeg har surret rundt her på KG i ti år (herregud) og nå skal jeg si noe som jeg faktisk aldri har sagt her inne før: DUMP HAM, og det FØR dere får barn sammen så han virkelig må leve med skitt og rot og mangel på perfeksjonisme. For tro meg, slik han oppfører seg nå, så kommer han ikke til å forandre seg av seg selv, og jeg unner verken katter eller barn eller deg å måtte gå på tærne for å tilfredsstille en egoistisk petimeter som ikke har respekt for andre levende vesener. Beklager om jeg er krass her, men har selv vokst opp rundt et par slike personer og som sagt, det unner jeg ingen. Anonym poster: 2dd289d83fe1065b9b29b47f028d03e2 1
Evitas Skrevet 15. februar 2013 #10 Skrevet 15. februar 2013 Behold kattene og kast ut han sure fyren!! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #11 Skrevet 15. februar 2013 Jeg tror du kommer til å angre dersom du omplasserer kattene. Kattene er ditt ansvar, de er avhengige av deg. Kjæresten din forstår hverken ansvaret du har tatt på deg eller verdien av et dyr. Har kjæreste selv som jeg har vært sammen med i mange år, hadde han bedt meg velge hadde jeg valgt kattene. Det hadde vært fælt, kjæresten min hadde vist seg å være en jævlig person som jeg ikke ønsket å ha noe med å gjøre. Uansett ville jeg aldri latt mine forholdsproblemer gå utover kattene, de er jo helt uskyldige oppe i dette. Anonym poster: 6583c1a8a3815c76afd62c1a8f0002c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå