Gjest BabyBlue Skrevet 12. mars 2013 #21 Del Skrevet 12. mars 2013 Wow, så mye cash de håvet inn! Trofaste fans, det har de i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #22 Del Skrevet 13. mars 2013 Ja, veldig veldig bra! :D Og det var mange som sa at de gjerne ville gi mer penger hvis de kjørte en ny kickstarterkampanje for TLJH om et år eller to Anonym poster: 3f458ee05f405cc1f9b4176719a097c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 13. mars 2013 #23 Del Skrevet 13. mars 2013 Var det november 2014 spillet skulle være klart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #24 Del Skrevet 13. mars 2013 Jepp, i utgangspunktet De har vel sagt at det ikke er utenkelig at de kan bli forsinket med noen måneder, siden det alltids kan skje noe uventet under spillproduksjonen, men det er ikke noe de bekymrer seg for med det første. I tillegg er jo budsjettet for dette spillet mindre enn de forrige, så de har på en måte ikke råd til å bli kraftig forsinket heller. Men jeg tror det skal gå fint Anonym poster: 3f458ee05f405cc1f9b4176719a097c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 14. mars 2013 #25 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg gleder meg som en unge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #26 Del Skrevet 14. mars 2013 Samme her! :D I dag fikk man også tilgang til det offisielle forumet forresten Anonym poster: 3f458ee05f405cc1f9b4176719a097c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 24. august 2014 #27 Del Skrevet 24. august 2014 Nå har det vært mange updates! Den kommer visstnok først på ps4? Det virker som om disse kapitlene skal komme i kronologisk rekkefølge, og det er mulighet for å kjøpe et "sesongkort" så du automatisk forhåndsbestiller alle kapitlene slik at du får de automatisk når de kommer ut. Det kommer jeg til å gjøre, og begynner å vurdere om jeg hovedsakelig skal spille det på ps4... hmm, vanskelig valg Vet ikke om jeg liker den nye animasjonen til Zoe, hun ser litt barbiefisert ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #28 Del Skrevet 24. august 2014 Nå har det vært mange updates! Den kommer visstnok først på ps4? Kommer først til Windows/Mac/Linux, deretter til PS4. Av konsoller er PS4 først. Anonymous poster hash: 3f458...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jita Skrevet 24. august 2014 #29 Del Skrevet 24. august 2014 er det fortsatt sånn at man kan se valgene alle "vennene " dine gjør i histoien? Jeg likte virkelig ikke den delen av spillet da jeg så en tidlig trailer. Det fikk meg til å føle at hele spillet var basert rundt facebook eller noe. Men håper virkelig det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 3. november 2014 #30 Del Skrevet 3. november 2014 Har noen fått spilt? Har begynt på det, men har ikke kommet så langt. Noe småkjedelig, men slik som med begge de første spillene måtte man tråle rundt på tvilsomme quests før morroa startet. Med andre ord, jeg håper det bygger opp til noe. Zoe ser helt fantastisk ut, og er så rart å se en karakter jeg spilte rundt med som liten bli så godt gjennomført gjennom moderne teknologi. Savner mange av de gamle karakterene (April ), men Reeza er jo der, så da blir ting litt bedre. Andre ting som også gjorde meg opprørt og trist, men om jeg nevner det blir det spoilere. Er mange "let's play" på youtube om dere vil ha en smakebit av hvordan spillet ser ut og fungerer. Og ja, det er slik at man kan velge å koble det opp mot FB slik at vennene dine ser hva du driver med, men noe mer enn det er det ikke. Det er kun når du gjør ting som virkelig kan "skifte balansen", at du får det alternativet at du kan se hva slags valg de andre spillerne tok - og da gjelder det randoms over hele verden, og ikke folk du personlig kjenner. Prøver å gå mot strømmen og velge motsatt, men er ikke lett, er ikke så annerledes fra de andre som spiller med andre ord... Er glad det ikke er for mange av de "shit, nå skiftet du balansen" moments som skjer, da hadde jeg blitt stresset. Men det kommer hele tiden opp at valg du tar og det du sier sitter hos karakterer du kommuniserer med, og kan hjemsøke deg senere. Du former karakteren din, og det er ganske morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå