Gjest BabyBlue Skrevet 15. februar 2013 #1 Del Skrevet 15. februar 2013 De skal komme med et nytt spill, men kommer ikke ut før circus 2014. Uansett så ser det veldig bra ut foreløpig! LINK. De blir støttet på kickstart slik at red thread kan klare å fullføre spillet. Er sikkert ikke lett å være spillutvikler i Norge sånn økonomisk, men dreamfall er virkelig en perle innen sjangeren sin, så jeg støtter de så fort jeg får lønn på konto Noen som er like spent som moi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. februar 2013 #2 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg har ikke noen positive erfaringer når andre selskaper tar over en suksessfull serie. Det er i utgangspunktet FunCom som lager Drømfall-spillene, og de har massevis av penger og resurser, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke de kan fikse det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 15. februar 2013 #3 Del Skrevet 15. februar 2013 Aner ikke, antar at de vil ha litt mer kunstnerisk frihet og styre ting selv? Red Thread er laget av skaperen av den lengste reisen sagaen, så selv om de ikke har pengene i orden har de forhåpentligvis resten på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. februar 2013 #4 Del Skrevet 15. februar 2013 Ja, vi får håpe at de får det til da. Blei litt skuffa over det forige, egentlig. Spillene er bra, men det var en del ting jeg ikke digga helt med den nyeste. Jeg må se om jeg får tak i dem igjen... Vil ha med norsk tale, så da hjelper det sikkert ikke å leite på steam eller gog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 15. februar 2013 #5 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg fant ut av det, var visstnok fordi Funcom gikk mer i retning av onlinebaserte spill, noe de ikke var helt med på Det skal bli en mer klikk og pek funksjon på det nye, noe jeg er glad for. Dreamfall var fengende og nesten en film med de fine klippene sine, men den lengste reisen var helt klart morsomst å spille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #6 Del Skrevet 15. februar 2013 Ja, jeg gleder meg veeldig! Har fulgt kickstarter-kampanjen konstant siden minuttet den ble publisert. For meg er det bare positivt at Red Thread Games har "tatt over". A) Fordi RTG består av "hovedpersonene" bak de forrige spillene, det er jo tross alt Ragnar Tørnquist sitt spill, hans univers. B) Funcom er vel mer opptatt av onlinespillene sine? Uansett er det fryktelig få store spillselskaper som er villig til å satse på spill i adventuresjangeren, og det er jo det som er årsaken til at mange gamle helter innen den sjangeren har valgt å bruke Kickstarter. C) RTG er også helt norske, og det synes iallefall jeg er kult. Du får tak i spillene med norsk tale på Spaceworld og Funcom sine hjemmesider såvidt jeg har fått med meg. Prøv her: https://register.ageofconan.com/signup/ctrl/register/no/tlj/THELONGESTJOURNEY-NEW eller http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=0&prodid=44088#singleiframeacc . Ser ikke at det står norsk tale på Spaceworld sine sider, men folk påstår at det skal være det, så jeg ville kanskje satset på den første linken. Kjøper du Drømmefall på gog skal du kunne velge norsk tale og tekst, det funka iallefall for meg. Når det gjelder Drømmefall så var det vel ganske mange som var skuffa på grunn av slåssing og stealth. Personlig hadde jeg ikke mye imot det, men de har sagt at det ikke skal være noen elementer av dette i det nye spillet. Ja, jeg er ganske spent Anonym poster: 3f458ee05f405cc1f9b4176719a097c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. februar 2013 #7 Del Skrevet 15. februar 2013 Da kan det jo virke som at dette spillet blir mer som originalen da? Det hadde vært kult! Jeg kom meg aldri helt gjennom noen av dem, så det er jo noe jeg må få gjort før dette kommer. Håper det er nok interesse til at de får gjort dette bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 15. februar 2013 #8 Del Skrevet 15. februar 2013 De er over 90% på vei til målet sitt, så dette kommer til å gå helt fint :D Du har ikke kommet deg gjennom spillene ennå? Men hva er det du venter på, mann: spill til krampa tar deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #9 Del Skrevet 15. februar 2013 En blanding av begge spillene visstnok. Det beste fra begge verdener, eller noe sånt. Anonym poster: 3f458ee05f405cc1f9b4176719a097c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 15. februar 2013 #10 Del Skrevet 15. februar 2013 På både dreamfall og den lengste reisen kan du velge norsk og engelsk tekst, bare sånn btw. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #11 Del Skrevet 15. februar 2013 De som har lasta ned DLR på gog og steam sier at det ikke er norsk tekst og tale? Mange klager på det i kommentarfeltet til Kickstarter. Men de sidene jeg linka til skal visstnok ha norsk språk. Anonym poster: 3f458ee05f405cc1f9b4176719a097c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 15. februar 2013 #12 Del Skrevet 15. februar 2013 De som har lasta ned DLR på gog og steam sier at det ikke er norsk tekst og tale? Mange klager på det i kommentarfeltet til Kickstarter. Men de sidene jeg linka til skal visstnok ha norsk språk. Anonym poster: 3f458ee05f405cc1f9b4176719a097c2 Jeg har både den lengste reisen og drømmefall i diskform, så vet ikke helt med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. februar 2013 #13 Del Skrevet 15. februar 2013 De som har lasta ned DLR på gog og steam sier at det ikke er norsk tekst og tale? Mange klager på det i kommentarfeltet til Kickstarter. Men de sidene jeg linka til skal visstnok ha norsk språk. Anonym poster: 3f458ee05f405cc1f9b4176719a097c2 Oh, tusen takk for linken! Jeg var innom gog og steam, og gog hadde det første med norsk tale, men ikke oppfølgeren. Steam hadde ingen, så de kan brenne! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #14 Del Skrevet 15. februar 2013 Bare hyggelig! Håper du får spillene til å fungere. Spill i vei! Anonym poster: 3f458ee05f405cc1f9b4176719a097c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. februar 2013 #15 Del Skrevet 15. februar 2013 Men først skal jeg sove litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarindrelle Skrevet 15. februar 2013 #16 Del Skrevet 15. februar 2013 Et annet plusspoeng for at RTG utvikler spillet istedetfor Funcom er jo at da er det faktisk Ragnar Tørnquist som bestemmer når spillet skal slippes. Istedetfor at noen i Funcom som ikke er utviklere eller testere bestemmer slippdato. Da kommer gjerne spillene ut med unødvendig mye irriterende bugs, fordi de tenker penger fremfor kvalitet på spillet. Og det tjener jo ikke spillerne så mye på :/ Håper og tror at det blir et fantastisk gjensyn med en fantastisk serie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #17 Del Skrevet 24. februar 2013 Enig. Alt for mange spill som har lidd av at de har blitt sluppet for tidlig. Forresten trenger man ikke vente med å pledge til man har fått penger inn på kontoen, siden pengene ikke trekkes før den dagen kampanjen er over. Hvis man gir via Kickstarter altså. Donerer man via Paypal blir pengene trukket med en gang. Anonym poster: 3f458ee05f405cc1f9b4176719a097c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #18 Del Skrevet 1. mars 2013 Ny trailer, forresten http://www.ign.com/a...apters-released Anonym poster: 3f458ee05f405cc1f9b4176719a097c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarindrelle Skrevet 1. mars 2013 #19 Del Skrevet 1. mars 2013 Blir nok bra! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #20 Del Skrevet 10. mars 2013 Nå er det bare 9 timer igjen til kickstarter-kampanjen er over. Jo mer penger som kommer inn, desto raskere kan de komme i gang med The Longest Journey Home (etter Kapitler er ferdig), som er fortsettelsen på April Ryans historie. Det er et 2d-spill som er mer likt Den Lengste Reisen Anonym poster: 3f458ee05f405cc1f9b4176719a097c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå