AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 En fyr har flørtet med meg siden i fjor sommer. Han har gitt meg komplimenter, befølt meg (huff, det høres så sleskt ut.. ), kjærtegnet meg, og tatt kontakt på sms... Jeg har vært med på notene etter beste evne. I det siste har han hatt masse å gjøre og tenke på i forbindelse med jobb, og meldingene har derfor roet seg. I helgen sendte jeg ham en melding og gratulerte ham med et bra resultat han har jobbet lenge og hardt for. Fikk et kjempesøtt svar tilbake nesten før jeg fikk sendt meldingen. I dag postet han på Facebook at han skal på en to ukers lang forretningsreise, Jeg vipper nå mellom å sende en "god tur"-melding, og å bare holde kjeft og eventuelt vente til han tar initiativ igjen. Jeg vil jo vise at jeg er interessert og tenker på ham samtidig som jeg ikke vil virke desperat. Jeg vet jo faktisk ikke hva han vil. Er det eventuell en artig måte jeg kan pakke inn "god tur" på, så det ikke blir så "stalkete" og klengete? Ps! I julen ba han meg om undertøysbilde, men fikk det aldri. Det blir kanskje desperat å sende det nå? Anonym poster: c3abe553d96c50ca3da2cb57faf0c5d6
Nettinettet Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Jeg tror vel aldri at God Tur kan bli stalkete og klengete? Desperat er du hvis du sender 3 meldinger uten å ha fått svar fra han, eller du sender undertøysbilder av deg selv uten at dere er i den flørtesettingen der og da. (så vil ikke anbefale det) Hvor ofte treffes dere og hva har dere gjort de gangene dere er sammen? Hvorfor har ikke forholdet utviklet seg siden i fjor sommer?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #3 Skrevet 15. februar 2013 Jeg tror vel aldri at God Tur kan bli stalkete og klengete? Desperat er du hvis du sender 3 meldinger uten å ha fått svar fra han, eller du sender undertøysbilder av deg selv uten at dere er i den flørtesettingen der og da. (så vil ikke anbefale det) Hvor ofte treffes dere og hva har dere gjort de gangene dere er sammen? Hvorfor har ikke forholdet utviklet seg siden i fjor sommer? Han har alltid svart, men i det siste har det vært jeg som har sendt en sms først...Som sagt, velger jeg å holde en liten knapp på at det skyldes at hans oppmerksomhet har helt og fullt vært rettet mot en spesiell oppgave. Den ble som sagt overstått for noen dager siden, men nå reiser han altså på forretningsreise i TO uker. Forholdet har absolutt utviklet seg, etter som vi har blitt bedre kjent og begge er blitt mer trygge på hverandre. Men vi bor ikke i samme by, jeg er student og han har en VELDIG travel jobb. (Dette styrer han noenlunde selv, og har sagt at dersom han får kjæreste, er han mer enn villig til å trappe ned på jobbingen og reisingen.) Men til nå har vi dessverre ikke hatt mulighet til å treffes så ofte, og heller ikke møttes på tomannshånd, med unntak av en gang vi kjørte hjem sammen. Det har bestandig vært i forbindelse med et arrangement vi begge har deltatt på. Hver gang vi møtes gir han uttrykk for at han er interessert, og også gitt uttrykk for dette i sms, men jeg er så usikker på om jeg nå skal være den som tar sms-initiativ når han er i en travel periode. Er som sagt redd for å virke masete og desperat... Anonym poster: c3abe553d96c50ca3da2cb57faf0c5d6
Nettinettet Skrevet 15. februar 2013 #4 Skrevet 15. februar 2013 Jeg tror det beste du kan gjøre her er å sende han en God Tur melding og skrive at du håper dere snart får litt tid sammen. Hvis han synes det er masete så er han jo ikke like interessert som det du er. Det er viktig at du gir litt av deg selv, selv om du skal holde igjen. Men etter det så må du fortsette med ditt liv, gjøre dine ting og vise han at du lar han få den tiden han trenger. Jeg personlig syntes at etter å ha hatt kontakt i over 6 måneder, så bør man begynne å vite og føle hva den andre vil videre, og hvis begge er ute etter kjæreste så burde dere ha mer alenetid sammen enn dere har nå. (på tross av avstanden). Håper det ordner seg for deg 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #5 Skrevet 15. februar 2013 Jeg tror det beste du kan gjøre her er å sende han en God Tur melding og skrive at du håper dere snart får litt tid sammen. Hvis han synes det er masete så er han jo ikke like interessert som det du er. Det er viktig at du gir litt av deg selv, selv om du skal holde igjen. Men etter det så må du fortsette med ditt liv, gjøre dine ting og vise han at du lar han få den tiden han trenger. Jeg personlig syntes at etter å ha hatt kontakt i over 6 måneder, så bør man begynne å vite og føle hva den andre vil videre, og hvis begge er ute etter kjæreste så burde dere ha mer alenetid sammen enn dere har nå. (på tross av avstanden). Håper det ordner seg for deg Huff, jeg er så usikker. Som sagt vil jeg jo vise at jeg tenker på ham, samtidig som jeg også vil vise at livet mitt ikke kun dreier seg om ham... Er redd for at han skal tenke at "hun er sikkert ikke interessert" bare fordi jeg ikke sender sms. Men som sagt, de siste gangene har jeg sendt sms først, og han har svart (pliktskyldig ?!) Selv om han er travel, så hadde han vel hatt tid til å sende en sms hvis det var viktig for ham? Eller forventer han at jeg skal gjøre det for å ønske ham god tur? Jeg vet virkelig ikke hva som tar seg best ut... Han sa for noen år siden at han ønsket seg en kjæreste som visste når han hadde jobboppdrag og sa "lykke til". Men vi er jo ikke kjærester. Og jeg er så redd for at han skal tenke at jeg "stalker" ham og er for ivrig. Anonym poster: c3abe553d96c50ca3da2cb57faf0c5d6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #6 Skrevet 15. februar 2013 For å spørre på en enklere og mer generell måte da: Er det bedre å sende en melding for mye og kanskje bli oppfattet som masete og desperat, eller er det bedre å heller holde kjeft? Hadde dere satt pris på å få denne meldingen?: "God tur og lykke til med en ny utenlandsturné. Pass på deg selv; husk å spise og sove mellom slagene. Klem." De tidligere gangene han har vært på utenlandsreiser etter flørten vår startet, har jeg ikke ønsket lykke til, men som sagt, "forholdet" vårt har allikevel utviklet seg. Anonym poster: c3abe553d96c50ca3da2cb57faf0c5d6
Strikkesokken Skrevet 15. februar 2013 #7 Skrevet 15. februar 2013 Send melding!! Om det blir for mye for ham kan han ta seg en bolle. Det er hverken masete eller desperat. Jeg ville gjerne skjøtet inn noe om at du håper på å få litt tid med ham snart i tillegg.
Gjest Snuppeluren Skrevet 15. februar 2013 #8 Skrevet 15. februar 2013 For å spørre på en enklere og mer generell måte da: Er det bedre å sende en melding for mye og kanskje bli oppfattet som masete og desperat, eller er det bedre å heller holde kjeft? Hadde dere satt pris på å få denne meldingen?: "God tur og lykke til med en ny utenlandsturné. Pass på deg selv; husk å spise og sove mellom slagene. Klem." De tidligere gangene han har vært på utenlandsreiser etter flørten vår startet, har jeg ikke ønsket lykke til, men som sagt, "forholdet" vårt har allikevel utviklet seg. Anonym poster: c3abe553d96c50ca3da2cb57faf0c5d6 Jeg synes du skal sende den meldingen. Jeg hadde blitt veldig glad for å få en slik melding uansett om det var fra en kjæreste, flørt, venn, venninne... Det viser bare at du bryr deg om ham! Jeg hadde riktignok ventet med å spørre om han har tid til å møte deg til etter han har kommet hjem. Han har sikkert hodet et helt annet sted nå, og da har du en grunn til å sende ham en ny melding når han er hjemme igjen. Hvis ikke han tar kontakt, da...
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #9 Skrevet 17. februar 2013 Okei, jeg fikk ikke rotet meg til å sende den meldingen FØR han dro. Nå regner jeg med at han sitter på flyet, er på flyplassen eller har ankommet et nytt land. Bør jeg da la være å sende denne meldingen? (Tror han er hjemme igjen i begynnelsen av neste uke...) Blir det mer "mamma/bestemor"-tendenser hvis jeg sender en melding der jeg ønsker ham lykke til, og ber han passe på seg selv, spise og sove godt? Anonym poster: c3abe553d96c50ca3da2cb57faf0c5d6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #10 Skrevet 17. februar 2013 Jeg ville droppet det med å passe på seg selv, spise osv... jeg tenker i hvert fall sånn selv, at han er tross alt en voksen mann. Men det andre er greit. Kjæresten min er på skiferie nå, og kjører i ganske ekstreme løyper, men jeg ber ham ikke eksplisitt om å være forsiktig, bare ønsker at han koser seg - og ta vare på seg selv og vurdere risikoen vet jeg han er i stand til. Anonym poster: beb4da916f9e46e5bf0f8f48530bf331
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå