Gjest LadyAntebellum Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Heisann Jeg flytta til min samboers by for over 3 år siden. Jeg er mye ensom og har ikke noe sosialt liv her. Har en jobb jeg liker da.. Men det er alt. Desverre er mye gammelt kommet opp igjen inni hodet mitt av angst og diverse siden jeg har så mye tid til og tenke.. Dvs at jeg har det ikke noe bra her og vi satser på og flytte til min by over sommeren engang. Men problemet mitt kommer når vil reiser til byen min.. Jeg ønsker og integrere ham i mitt miljø så mye som mulig og at han kan være med på sosiale ting når vi er der- fordi jeg vil vise ham at vi vil få det bedre der (han har ikke lenger venner som bor i den byen vi er i nå, så han er også mye ensom)! . Ihvertfall, jeg kjenner behovet for og være med vennene mine alene også når jeg er på besøk hjemme, men jeg føler det blir og utestenge ham:( Hver gang jeg tar det opp så føler meg meg så slem. Vi har liksom aldri kunnet "øve" oss på og leve som par og også ha venner på siden hver for oss.. Føler ikke jeg finner balansen med dette, og siden jeg nylig er diagnosert med depresjon og angst har jeg mye negative tanker om meg selv rundt dette. At jeg er ganske fæl mot ham.. Han må liksom være hjemme med min familie mens jeg er ute på ting da og jeg føler ikke det er fair heller.. Når vi er hjemme på besøk.. Jeg vil ikke være slem med ham men jeg må tenke på meg selv også Hvordan er det liksom meningen at man skal dele livet opp der man har venner og kjæreste hver for seg og noen ganger blande disse to der kjæresten blir med og er med vennene.. Hvordan gjør folk dette.. Jeg merker at kjæresten har det veldig gøy når han er med og er med mine venner og det gjør meg jo glad siden han ikke har så mye venner selv, men jeg vil heller ikke være hun som "tar med seg kjæresten på alt" Uff ble rotete dette og jeg ser at det ikke er verdens største problem men min depresjon lager veldig mye drama i hodet mitt pga dette .
sara-ellis Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Han blir jo ikke med på alt når dere flytter dit, så det er jo i så fall bare midlertidig! Det er ikke så lenge til sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå