AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Hei! Jeg flytter til Storbritannia i august for å studere og skal bo der til slutten av juni. Vi kommer sånn ca. fra samme sted, men han studerer i annen by. Derfor tenker jeg at jeg kan dra til han i oktober en uke da jeg har ferie, og så skal jeg hjem til jul sånn som han og da kan vi møtes, og han skal også hjem til påske og da kan vi møtes (jeg har påskeferie i 2,5 uker) og så da til sommeren igjen. Så blir 2 mnd mellom hver, og fra januar til april blir det lengste mellom. Tenker vi kan snakkes ofte over telefon og skype o.l, men har dere tips til hvordan man kan få det til å fungere? Han har også tenkt å komme nedover til meg en ukes tid når han har ferie. Kanskje før jul da jeg ikke har ferie før lillejulaften og han slutter tidlig i desember. Så det blir ikke så lang tid mellom hver gang vi sees da. Noen som har råd? Anonym poster: 04bf9f40c8dccc38f74035a346f336d7
Lunaire Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Det jeg synes er vanskeligst er etter en stund, når skypesamtalene blir litt sånn "jaa, såå.. mm.. "sjekke mobilen" hva var det du hadde gjort i dag, sa du?" Viktig å holde på samtaler og samtaleemner, og ikke sitte limt foran skype bare fordi man savner hverandre. Dere kan f.eks. avtale hyggelige ting som middagsdater, hvor dere begge to pynter dere og setter dere ned med middagen foran skype. En annen koselig ting kan være god, gammeldags brevpost. Håndskrift og klistremerker, tegninger, bilder, en dæsj parfyme? Ikke vær sjenerte ovenfor hverandre på skype og telefon, så lenge det ikke får deg til å føle deg ukomfortabel selvfølgelig. Pirr hverandre, snakk om sex! Ikke bare for å kåte hverandre opp, men også for å minne hverandre på at dere faktisk er sammen selv om dere ikke får vært fysisk sammen der og da. Lykke til!
sara-ellis Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Enig. Inkluder han i hverdagen din selv om det er via telefon og data!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå