Gjest Paff Skrevet 20. mars 2004 #1 Skrevet 20. mars 2004 Mamma blir 50 i år. Hun ønsker ikke stor feiring men har hintet om at hun kunne tenke seg SPA-opphold. Har dere noen erfaring med SPA-steder her i landet eller i utlandet?
LilleSol Skrevet 20. mars 2004 #2 Skrevet 20. mars 2004 Holmsbu quality og spa hotell (tror det heter det) er et nydelig sted. Ligger ikke langt fra Oslo eller Drammen. Kjempegod service og gode velværetilbud. Det ligger også flott til, nede ved vannet, men egen brygge, badestrang og uterestaurant. Flotte rom også. God mat :oops: Det er ganske nytt, åpnet i fjor en gang om jeg ikke husker feil. Var der på åpningen + noe over en uke selv, og stortrivdes! Anbefales! Selma lagerlöf i sverige er også et herlig alternativ forresten. Lykke til med valg! LilleSol
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2004 #3 Skrevet 20. mars 2004 Vi var en vennine gjeng på 6 stk som reiste til Stord Sport-treff der er det SPA, Kjempesnille folk. les mer på sport-treff.no
Ling Skrevet 24. mars 2004 #4 Skrevet 24. mars 2004 Anbefaler på det varmeste Selje Hotel på Stadtlandet som har Thalasso terapi! :-) Se hjemmesiden: www.seljehotel.no. Etter du har klikket på det norske flagget, klikker du på SPA Thalasso hvor du kan lese om behandlingsopplegg og priser.
SunAndMoon Skrevet 24. mars 2004 #5 Skrevet 24. mars 2004 Har alltid hatt lyst til å reise til Pers Hotell jeg...ligger i/på Gol.. http://www.pers.no
tuji Skrevet 25. mars 2004 #6 Skrevet 25. mars 2004 Var på Hankø på spa i helgen, og det var fantastisk. Utrolig god mat og masse deilige behandlinger å velge mellom.
supersurfer ;-) Skrevet 25. mars 2004 #8 Skrevet 25. mars 2004 Jeg har vært på Holmsbu Spa, det var det kjempeflott. MEN: Det er et veldig populært sted, hvis man skal ha spabehandlinger må disse bestilles gjerne flere måneder på forhånd! Da jeg var der i januar hadde de ikke ledige timer før i mars! Det hjelper ikke at man har bestilt Spa-pakke, har man ikke bestilt behandlingene i god tid blir det ingenting.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #9 Skrevet 25. mars 2004 Holmen SPA- og Fjordhotell i Asker skal visstnok være utrolig bra
Gjest Balenciaga Skrevet 6. april 2004 #10 Skrevet 6. april 2004 Artesia på Majorstuen i Oslo. De har hjemmeside: http://www.artesia.no/ Trykk på "spabehandlinger" på menyen til venstre. Dette er ikke et "norsk" spa, men er av internasjonal klasse og har meget høy kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå