Gå til innhold

Hvilken tykkstrømpebukse bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter tykk strømpebukse for å bruke sammen med hverdagskjole nå på vinteren. Hvor kjøper dere slike strømpebukser? Tykk, men samtidig stram og som ikke siger.

Anonym poster: a35394ff9e16ff07bec8b0b62ce64078

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M både den glatte som selges to og to, eller den matte i litt sånn ull-aktig stoff. ca 120 kr for begge pakkene.

Skrevet

de hadde i hvertfall noen gode på Bik Bok før. det var 2 pk og veldig billig! så de hadde dem i desember, men usikker på de har de fremdeles... :) de er utrolig gode og tjukke!

Skrevet

Jeg kjøper mine på Cubus, 149,- med fleece på innsiden.

Anonym poster: c007594c185d6716341280fa6ed134c2

Gjest Tidssone
Skrevet

Kjøper noen ganger Oroblue/Woolford på nett. Ellers kjøper jeg både på Cubus, Lindex og H&M. Tykkest mulig denier og noen ganger i grovere strikket kvalitet, men synes det er vanskelig å finne noen som har god kvalitet der.

Tar gjerne mot tips!

Skrevet

Liker strømpebukser fra Oroblue best. Men prisen er litt stiv for min del, så ender opp med å kjøpe fra Cubus og H&M :)

Skrevet

Pierre roberts ull tights.

Anonym poster: 8ad9dd4eb1ea0d3ef0cedb07004d53c8

Skrevet

Bruker woolford sine, er de jeg er mest fornøyd med:) Stiv pris, så jeg passer på å kjøpe når jeg er ute og reiser:)

Skrevet

Jeg bruker ullstrømpebukser fra Wolford, men jeg synes de nupper sånn! Andre som har samme problem?

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Dette blir en liten avsporing siden jeg normalt sett ikke bruker strømpebukser.

Bruker disse. Italienske ullstrømper, og disse i microfiber.

Ullstrømpene er verd en liten lovsang helt for seg selv, for maken til myke og varme strømper skal man lete lenge etter.

Microfiber strømpene er også gode og leveres i mange, mange farver.

De holder veldig godt på fasongen. Ikke noe ubehagelig utvidelse rundt lårene eller unødig strekk heller.

Og prisen er jo ab' fab'.

Og utenpå, og for å dekke opp for kald trekk under skjørtene; Disse. De har perfekt lengde :)

Jeg taler av erfaring her nå når jeg sier at kombinasjonen med ullstrømper og benklærne i ull er uslåelig.

Aldri frosset så lite som etter at jeg gikk denne veien.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Bruker bare helt vanlige som jeg kjøper på H&M :) syns de er gode nok de.

Skrevet

Lille-Pus; Må en ha strømpeholder for å holde disse oppe? Så fine ut!

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Lille-Pus; Må en ha strømpeholder for å holde disse oppe? Så fine ut!

Ja, man må det :Nikke:

Jeg liker ikke den 'rullen' som strømpebukser ofte lager når de ruller seg litt ned rundt livet :fnise:

I rettferdighetens navn må jeg jo nevne at Nylonica lager strømpebukser også.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Ja, man må det :Nikke:

Det gidder ikke jeg å styre med ihvertfall Skjønner ikke vitsen når det finnes så mange fine strømpebukser i ull. Det er jo like varmt, og mer lettvint.

Anonym poster: dafaa59b14ccb616ba43837532b8c16d

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det gidder ikke jeg å styre med ihvertfall Skjønner ikke vitsen når det finnes så mange fine strømpebukser i ull. Det er jo like varmt, og mer lettvint.

Anonym poster: dafaa59b14ccb616ba43837532b8c16d

Det er heldigvis et fritt land hvor man kan velge helt selv hva man finner mest praktisk og behagelig :)

Hvorvidt det er 'mye styr' kan sikkert diskuteres uten at det skal skje i denne tråden.

Jeg har erfaringer med begge deler, og har tatt mitt valg basert på mine erfaringer.

Andre tar sine valg basert på sine erfaringer.

Så enkelt er det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...