Gå til innhold

Hater KG !

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hater KG! Leser ofte på gravid og spedbarnsforumet og får fullstendig dilla av det jeg leser! Så mange gale damer på ett sted!

Andre forum her inne er ikke like ille, men gud bedre så mye irriterende folk!

Bildetråder hvor folk er desperate etter en pluss eller en kommentar, patetisk til tusen! "Er jeg gravid- jeg har hatt sex" tråder, smisketråder og "jeg er 18 og digger en gift mann på 30, som her barn - er det smart av meg å pule han" - tråder!!!!

Jeg kjenner at jeg blir sinna av å være her, blir forbanna over at folk er så jævla dumme! HVORFOR? Where have all the smart girls gone?????

Til vanlig er jeg en utrolig rolig, avbalansert, sjenert og snill jente, det er kun her på KG at jeg kjenner det koker inni meg av sinne.

Er det andre her som blir forbanna over all dumskapen innimellom? Eller er det bare meg?

Anonym poster: b5614649a670fa5afbbe8563b73aba56

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet du hva andre ønsker å oppnå med å legge ut bilder? Du legger en hel masse antagelser til grunn her, blant annet at andre er dumme, gale og desperate.

Anonym poster: 2ea1b78ca41ddc46d6a79f160846cba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh..... Du velger selv hvor på nettet du vil være, eller??!!

Jo, selvsagt! Det er som om jeg blir oppslukt av dumskapen! Klarer ikke la være å lese, og blir både oppgitt og fascinert av hvor mye dumt folk får seg til å skrive.....

Jeg blir både irritert og oppgitt over at jeg gidder, men samtidig er det litt godt å være litt sinna også. Er jo aldri det ellers, for jeg har ikke for vane å omgi meg med dumme folk....

Jeg får liksom et utløp for sinne.

Tror bare jeg får slette hele kontoen min her, for det er jo egentlig bare å kaste bort dyrebar tid. Var bare nyskjerrig på om andre også blir oppgitt over dumskapen.....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, selvsagt! Det er som om jeg blir oppslukt av dumskapen! Klarer ikke la være å lese, og blir både oppgitt og fascinert av hvor mye dumt folk får seg til å skrive.....

Jeg blir både irritert og oppgitt over at jeg gidder, men samtidig er det litt godt å være litt sinna også. Er jo aldri det ellers, for jeg har ikke for vane å omgi meg med dumme folk....

Tror bare jeg får slette hele kontoen min her, for det er jo egentlig bare å kaste bort dyrebar tid. Var bare nyskjerrig på om andre også blir oppgitt over dumskapen.....

Ikke slett kontoen din enda, vi trenger flere som deg, som kan blåse litt damp ut, for her er det mye rart og mye som får en til å koke innvending, så jo flere som koker og raser over tastaturet, jo bedre er det.

Da slipper jeg å kjempe alene, og det er en litt trist følelse :(

Anonym poster: 5d9db51ef95f636db147c11c0c2dd8c6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo en del vettuge folk og.

Husk at man på nett ofte har muligheten til å si det man egentlig tenker, som ma kanskje ikke ellers ville sagt høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trust me, du kommer tilbake til galskapen.

Se på det som et oppdragelsesoppdrag.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Welcome to the Hotel California...

Trust me, du kommer tilbake til galskapen.

:fnise:

You can check-out any time you like,

but you can never leave!

Eagles.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

You can check-out any time you like,

but you can never leave!

Eagles.

Yes, yes, dere har skjønt det! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

ofte så skjønner man jo på overskriften at det er en idiotisk og tragisk teit tråd, så du får bare

gjøre som jeg gjør da TS- nemlig å la være å klikke deg inn i den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker KG jeg. Beste underholdningen og man glemmer sine egne problemer litt. Men selvfølgelig. Jeg blir provosert av enkelte tråder her jeg også. Men er blitt flinkere til å overse det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for mye feminister på forumet som nekter å innse sannheten. det er derfor det blir så mye tullete tråder fordi de øldelegger skikkelige diskusjoner så folk vil bare fjase.

Anonym poster: 83d0e7bd41f183fa405e0aadffef4ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er for mye feminister på forumet som nekter å innse sannheten. det er derfor det blir så mye tullete tråder fordi de øldelegger skikkelige diskusjoner så folk vil bare fjase.

Anonym poster: 83d0e7bd41f183fa405e0aadffef4ef0

Åh, LOL. De jeg vet om her inne som er erklært feminister, er noen av de mest saklige debattantene som finnes her inne.

Anonym poster: 2ea1b78ca41ddc46d6a79f160846cba3

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...