Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skjønner ingenting. Det er denne ene gutten jeg liker, tror jeg. Det er så rart fordi jeg er egentlig en sånn person som har masse å prate om med alle, men med han her så blir jeg helt blank i hodet, og kommer ikke på noen som helst samtaleemner. Det blir en slags klein stemning, som jeg lager. Jeg tenker også så nøye på hva jeg sier før jeg prater, og da blir det så rart å si det når jeg først sier det. Det er dødsirriterende, har aldri opplevd det sånn med noen før. Hva skal jeg gjøre for at det ikke blir sånn lenger? Hvorfor blir jeg så lite pratsom når jeg er med han? Jeg vil være meg selv med han. Værsåsnill gi meg noen råd

Endret av linnea amina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er nok bare forelsket! slapp av, det går seg til!

Skrevet

du er nok bare forelsket! slapp av, det går seg til!

det er jo helt på tryne at man skal være sånn når man er forelsket da... jeg vil jo prate og ha god stemning, men det funker jo ikke når jeg bare gjør det kleint. skjønner ikke hvorfor jeg legger dette skjoldet foran meg, så jeg ikke sier no. er kanskje fordi jeg føler at jeg ikke er bra nok?

Skrevet

som hun andre sa, du er nok bare forelsket. er ikke så gøy nei, men kanskje noen andre enn meg her på forumet kan komme med noen tips.

Anonym poster: 8d6ba2407b3309164c5152abf705cb09

Skrevet

hadde betydd mye hvis noen kunne kommet med noen kloke ord. jeg er lei av dette nå, blir gal av meg selv som er så klein når jeg er med han. tenker så mye på det at jeg blir kvalm

Skrevet

Eneste måten er å ikke være forelsket lenger.

Skrevet (endret)

Eneste måten er å ikke være forelsket lenger.

Skal ikke forelskelse være en deilig følelse? har aldri vært ordentlig forelsket før, til tross for to forhold. men dette er jo helt på trynet. trodde aldri at jeg skulle ha det problemet med noen at jeg ikke har noe å prate om. blir helt oppgitt, og lei. han er nok ikke så keen på å være med meg heller når jeg virker som den kjedelige kråka. men vi har hatt sex, og han har sagt at han blir tiltrukket av meg. er bare redd for at han er sånn, ''pul og stikk''. men jeg er faktisk mere meg selv når vi ligger i senga og ser på tv. men ellers, når jeg ''ser'' på han, så blir jeg jo helt stum og blir dødsklein

Endret av linnea amina
Skrevet

Skal ikke forelskelse være en deilig følelse? har aldri vært ordentlig forelsket før, til tross for to forhold. men dette er jo helt på trynet. trodde aldri at jeg skulle ha det problemet med noen at jeg ikke har noe å prate om. blir helt oppgitt, og lei. han er nok ikke så keen på å være med meg heller når jeg virker som den kjedelige kråka. men vi har hatt sex, og han har sagt at han blir tiltrukket av meg. er bare redd for at han er sånn, ''pul og stikk''. men jeg er faktisk mere meg selv når vi ligger i senga og ser på tv. men ellers, når jeg ''ser'' på han, så blir jeg jo helt stum og blir dødsklein

Forelskelse er bare stress inntil man føler seg sikker på at begge føler det samme.

Skrevet

Jeg var akkuratt sånn når jeg møtte kjæresten, hadde aldri før hatt problemer med småprat og fylle evt pinlige stillheter..men så møtte jeg han, då følte jeg at jeg ikke hadde noe fornuftig å si, og når jeg først sa noe, følte jeg meg superteit for å si noe sånt. Hehe. Heldigvis fant vi fort ut at begge hadde det sånn:)

Mitt tips er å si det til han. At du liker han og derfor er du ikke helt deg selv eller noe sånt:) då gir det seg når dere får snakket:) liker han deg og er en ordentlig kar så syntes han nok det er søtt:)

Skrevet

Jeg var akkuratt sånn når jeg møtte kjæresten, hadde aldri før hatt problemer med småprat og fylle evt pinlige stillheter..men så møtte jeg han, då følte jeg at jeg ikke hadde noe fornuftig å si, og når jeg først sa noe, følte jeg meg superteit for å si noe sånt. Hehe. Heldigvis fant vi fort ut at begge hadde det sånn:)

Mitt tips er å si det til han. At du liker han og derfor er du ikke helt deg selv eller noe sånt:) då gir det seg når dere får snakket:) liker han deg og er en ordentlig kar så syntes han nok det er søtt:)

jeg sa det til han etter vi hadde vært med hverandre, og da sa han ''er det positivt eller negativt? har merket det på deg også'' og det var det. føler at han ikke er så keen på å finne på ting osv, til tross for at han mest sannsynlig synes jeg er dødskjedelig å være med

Skrevet

...

Anonym poster: 8d6ba2407b3309164c5152abf705cb09

Skrevet

Bare vær med han oftere, så kanskje du klarer å være deg selv mere. Men skjønner at du kanskje ikke føler at han er så keen, men da er det hans tap. Så kan dere heller prøve igjen litt senere kanskje, hvis det ikke funker helt nå. når du ikke er like forelsket i han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...