AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Jeg bare lurer på en ting, jeg har en ex som har begynt å ta kontakt igjen etter et halvt år, han dater ei annen han er veeeeldig interessert i (ifølge ham selv) men han sender meldinger med meg, som man aldri burde om han faktisk er seriøst interessert i den jenta.. Han har lagt ut om at han fantaserte om meg og ville møte meg (men jeg har ikke gitt han noen respons på det, har kun prøvd å holdt det vennlig siden vi har barn sammen). Jeg er ikke interessert i ham mer, og jeg syns den oppførstelen fra ham er patetisk. I går tok jeg det opp med ham og ga klar beskjed om at det var uønsket og at vi kun skal ha kontakt ang sønnen vår, ikke noe annet. Han forsvarte seg med at det hadde gått opp og ned med hun daten hans og at det var derfor. Men da begynte jeg å lure, om dere mannfolk hadde datet ei dere var veldig interessert i (de har datet i snart 4 måneder nå), hadde dere da begynt å sende sleskete meldinger med andre jenter med en gang det ble en nedtur? Hadde dere turt å risikere å ødelegge hele greiene med det istenden for å prøve å ordne opp først? Anonym poster: c9b3ca7d094580f4454503bb0b57e996
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Ja. menn vil alltid ha backup jenter hvis det går ann. Men iom at du ga klar beskjed så vil han ikke plage deg mer, men jeg antar dere har hatt en god tone før han startet å flørte, vel det initierte fløritingen med deg siden det gikk nedover med han og henne Anonym poster: 777c817515f43695ab7cb10ede866689
Nysgjerrigmann Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Før datingen blir seriøs, prøver jeg å holde mulighetene åpne, det gjør det også lettere å være avslappet. . Men dersom favoritten min begynner å gjengjelde inititativet og interessen min, er det selvfølgelig kun hun som gjelder for meg.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #4 Skrevet 14. februar 2013 Ja. menn vil alltid ha backup jenter hvis det går ann. Men iom at du ga klar beskjed så vil han ikke plage deg mer, men jeg antar dere har hatt en god tone før han startet å flørte, vel det initierte fløritingen med deg siden det gikk nedover med han og henne Anonym poster: 777c817515f43695ab7cb10ede866689 Tja, men han visste fra før av at jeg ikke var interessert i ham, (jeg ga beskjed en annen gang for en måned siden da han prøvde på å flørte med meg), så begynte han igjenn nå.. Han var ganske direkte av seg. Anonym poster: c9b3ca7d094580f4454503bb0b57e996
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #5 Skrevet 14. februar 2013 Før datingen blir seriøs, prøver jeg å holde mulighetene åpne, det gjør det også lettere å være avslappet. . Men dersom favoritten min begynner å gjengjelde inititativet og interessen min, er det selvfølgelig kun hun som gjelder for meg. Men de har på familiemiddag osv i juletider, i mine øyne er de sammen, uten at de har gjort noe offesielt enda.. Han har en kompis som er sammen med lillesøsteren hennes, så de har kjent hverandre ei stund. Anonym poster: c9b3ca7d094580f4454503bb0b57e996
Gjest .-L-. Skrevet 14. februar 2013 #6 Skrevet 14. februar 2013 Jeg har ikke gjort det. Alltid holdt meg til den jeg liker 2
Gjest Svampebob1 Skrevet 15. februar 2013 #8 Skrevet 15. februar 2013 om dere mannfolk hadde datet ei dere var veldig interessert i (de har datet i snart 4 måneder nå), hadde dere da begynt å sende sleskete meldinger med andre jenter med en gang det ble en nedtur? Hadde dere turt å risikere å ødelegge hele greiene med det istenden for å prøve å ordne opp først? Anonym poster: c9b3ca7d094580f4454503bb0b57e996 Nei, det ville jeg ikke ha gjort. Jeg har tidligere vært tverr og avvisende mot andre jenter, spesielt når det er på det punktet i datingfasen at ting er litt sårbart. Da får heller de andre bli sure og bitchy mot meg enn at jeg skal risikere å gjøre hun jeg er seriøs med usikker. For sure og bitchy blir de som regel når man avviser dem. Ja. menn vil alltid ha backup jenter hvis det går ann. Det er veldig fint å føle at man har valgmuligheter, men en mann som er sikker på seg selv trenger ikke å ha backup-jenter for å føle dette. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå