Gå til innhold

Hva er det flaueste som har skjedd deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell pinlige historier!! :popcorn:

Anonym poster: 18b6b7c8d14affb32736f2bb17f9b451

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang da jeg gikk i niende klassen, presterte jeg og gå inn i prøverommet mens en dame skiftet bh, den damen så ut til og være kontaktlæreren min. Gjett om det var gøy og møte henne på mandags morgen :fnise:

Anonym poster: 6a14a996b22a796a5380383c81ae0fb7

• Liker 2
Skrevet

Da buksen min revnet de første dagene i 8. Klasse. For Min del var det helt grusomt

Skrevet

Det flaueste.. den blir vanskelig, for jeg har ikke opplevd noe som er sånn griseflaut.. Men har flere småflauser :lol:

- HELE baksiden (langs sømmen) revnet på buksa mi; på skolen naturligvis, på ungdomsskolen når det tok 15 min med bil hver vei og jeg ikke hadde noen til å komme med ny bukse.

- Mensenflause; Fikk mensen...hos terapeuten min.. jadda, det var gøy å reise seg fra den stolen :lol: Det samme har forøvrig skjedd hos foreldrene mine, men det er iallefall mørk skinnsofa som er lett å vaske.

- Svigermor kom inn når jeg og kjæresten hadde sex, og da var jeg eh 16 så sånt var superflaut. :sarkasme:

- Pappa som skulle ha praten om kjønnssykdommer foran lillebroren min mens vi satt og såg på Istid og i utgangspunktet hygget oss, når jeg var 15. Jeg døde litt.

- Sånn helt generelt er jeg en litt klønete person. Tidligere idag hoppet jeg av bussen (var litt høyere ned enn jeg planla så fikk noe større fart) og skled bigtime på isen. :sjarmor:

- Hos legen og forteller om ubeskyttet sex og vil sjekke for kjønnssykdommer (og sopp.. yeah..), for så å noen uker senere befinne meg i en jobbsituasjon der det viser seg at jeg kommer til å møte på denne legen en del.. Jeg føler for å synke sammen i et lite hjørne hver eneste gang!

Anonym poster: ce1f1aaeb6a0bdaf1581a791cc0627c6

• Liker 4
Skrevet

Wææ, flaueste som har hendt med meg er da min mor, hennes daværende kjæreste og min eks hadde vært på ferie. Hadde da kjøpt en liten vibrator, og på veien tilbake hadde jeg denne i håndvesken (lå i en eske) da la jeg den i ytterste lommen på håndbagasjen. Når vi skulle gå inn på flyplassen sjekker de bagasjen å stopper oss. Så tar han opp min håndbagasje, og så klart løfter han opp denne vibratoren.

Spør på engelsk hva det er, og med min dårlige engelsk prøver jeg å viske at det er sex leketøy.. Så trykker han på toppen, og legger den oppi esken for å ''skanne'' den. Tosken slo den jo så klart ikke av, og der stod jeg. Med en vibrator som vibrerte oppi esken, mamma, hennes kjæreste og min eks rett bak og en haug med andre mennesker rundt som hylte av latter. GJETT om jeg var flau!

• Liker 5
Skrevet

En gang jeg skulle innom butikken hadde jeg på meg høye hæler og det regnet veldig. Gulvet på butikken var flislagt og det hadde samlet seg en del vann, som jeg selvfølgelig klarte å overse mens jeg prøvde å skynde meg. Endte med at jeg skled og landet på rumpa. Mamma satt ute i bilen og så det hele. Aldri vært så flau!

• Liker 1
Skrevet

I dag.... Pappa kom inn på badet og sa jeg hadde glemt å "fjerne noe som jeg hadde tullet mye papir rundt". Altså, en tampong. Ble ikke så flau der og da, men så nevnte han litt senere at dette var noe han ikke håpet ville gjenta seg, og nå kjenner jeg litt på skammen :grine:

Anonym poster: 866c5f2d806ffdda406beeb55e084877

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Klaine
  • Liker 1
Skrevet

Det kan jeg ærlig talt ikke si, selv som anonym. Det er for drøyt, men heldigvis er det ingen som vet det. (pheew) Skal man glemme det så må jeg nesten la være å skrive det ned.

• Liker 1
Skrevet

Det kan jeg ærlig talt ikke si, selv som anonym. Det er for drøyt, men heldigvis er det ingen som vet det. (pheew) Skal man glemme det så må jeg nesten la være å skrive det ned.

Så la være æ svare her da.

Anonym poster: 819e18fb0dd993f05fe2a305017283c9

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor skriver du her da? :klo:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...