Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Så jeg traff en fyr i sommer sammen med en gjeng venner, og vi snakket mye den kvelden. Ingenting annet skjedde enn at han la meg til på Facebook. En fuktig kveld på byen senere snakket jeg med han på Facebook, men vi snakket ikke mer sammen i etterkant. For noen dager siden var vi ute og vi var på samme vors. Vi snakket mye sammen den kvelden, og uheldigvis nesten rett før jeg skulle dra hjem, kysset han meg. Han måtte på do, og ba meg vente på han, men jeg måtte gå fordi skyssen min hadde kommet. Da jeg kom hjem fikk jeg en melding der han spurte om jeg ville bli med på nach. Må bare påpeke at han ikke er typen til å ha sex med noen på nach.. Så det jeg lurer på er om det blir kleint for meg å sende en melding og at det bare var alkoholen som gjorde at han virket interessert, eller om jeg rett og slett skal gi det et forsøk. Hilsen en ekstremt usikker jente
Gjest Awzm me Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Hvis han ikke snakker til deg i edru tilstand så tror jeg det bare er alkoholen
Gjest Anonym Skrevet 15. februar 2013 #3 Skrevet 15. februar 2013 Hvis du kun hører ifra han i helgene når han er ute, så er han nok kun ute etter noe å kose seg med på fest eller narch. Ikke nødvendigvis sex, men flørting og kyssing. Var borti en slik gutt for 2 år siden. Det hele endte med at jeg ble ulykkelig forelsket. Han tok bare kontakt når han var på fest eller trengte selskap på nattetid. Så det mest fornuftige du kan gjøre er å sende han en melding i edru tilstand og høre på om han vil finne på noe utenom festing, da finner du fort ut om han virkelig er interessert :-)
Gjest Cuntzilla Skrevet 15. februar 2013 #4 Skrevet 15. februar 2013 Synes du skal gjøre et forsøk og sende en melding Man kan ikke konkludere med at det bare er fyllevrøvl og ølbriller og booty calls allerede nå, dere har jo knapt begynt å flørte. Om det bare er noen dager siden festen så kan det godt være han også har lurt på om han skal sende en melding eller om det bare var alkoholen som snakket hos deg Hadde jeg vært han så hadde jeg nok lent meg litt tilbake og satset på å sjekke tempen igjen på neste tilfeldige fest/møte, å sende en mase-på-å-ta-en-kaffe-mld dagen etter man fikk et nei på en mase-på-nachs-mld er ikke min stil (eller mange andres). Det er jo også typisk at han tar det at du stakk uten å si hadet (eller sende en hadet-sms?) og ikke ble med på nach etterpå som blank avvisning, noen menn er veldig raske med å konkludere at en dame er en tapt sak og da tar de ikke kontakt selv først om ikke du gjør det klart at du er interessert. (S)he's just not that into you-tankegangen, hadde du vært skikkelig hypp så hadde du ikke brydd deg om noe skyss hjem liksom. Menn trenger litt respons. Så det er litt "din tur", hehe. I sånne situasjoner er det jo naturlig å sende mld allerede dagen etterpå og si takk for i går og spør om nachspielet var bra. Men det er jo ikke for seint å gjøre det Nå er det jo hælj igjen, standard er jo å sende "hva gjør du i helgen?" (implisitt at man vil møtes). Men vær obs på at du selv kan bli stemplet som en booty caller da, det blir ofte jeg
skruf Skrevet 15. februar 2013 #5 Skrevet 15. februar 2013 Det kan jo være at han er usikker og sjenert og, og at han får mere mot til å kontakte deg når han har drukket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå