Gjest Paff Skrevet 20. mars 2004 #1 Skrevet 20. mars 2004 Hvilke type lakk er best å legge og er mest holdbar til fransk manikyr? Selv bruker jeg nå MaxFactors Nailfinity, en hvit og en perlerosa. Pent resultat men jeg er ikke hundre prosent fornøyd! Det går bare et par dager før det er antydninger til flassing. Jeg har Diors "Manicure Express", pene nøytrale farger men ikke noe til den hvite tuppen. Og heller ikke den sitter så godt som den bør syns jeg. Har forøvrig prøvd Depend og H&M, de var knallgode de to første gangene men så ble de så kladdete at det var bare å kaste i søpla.. En veninne av meg har prøvd ArtDecos sett uten å være fornøyd. Jeg vet Sunmin har anbefalt Revlons lakker her før, men jeg har ikke fått tak i helt hvit lakk i det merket så da har jeg ikke forsøkt..
birgitte242 Skrevet 20. mars 2004 #2 Skrevet 20. mars 2004 Har forøvrig prøvd Depend og H&M, de var knallgode de to første gangene men så ble de så kladdete at det var bare å kaste i søpla.. Helt enig! Depend sitt fransk manikyr-sett er kjempbra, men varer desverre ikke lenge. Jeg ender stort sett opp med å kaste 3/4 fulle flasker.
Gjest Paff Skrevet 21. mars 2004 #4 Skrevet 21. mars 2004 Jeg har Diors "Manicure Express", pene nøytrale farger men ikke noe til den hvite tuppen. Og heller ikke den sitter så godt som den bør syns jeg. Er det dette dette du mener? Liten plastveske med tre farger, blank, beige og rosa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå