Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Kjæresten min låser seg inn hos eksn for å hente ''pappabagen'' når han henter barnet sitt på skolen når det er hans helg. Jeg syntes det er så utrolig kjedelig, fordi jeg syntes det å låse seg inn hos noen er veldig personlig, og jeg liker ikke at de har det så ''nært''. Det har vært MYE styr med eksen, hun har ikke taklet at han har funnet seg en ny dame,og har gjort alt hun kan for å holde mest mulig kontakt. Unnskyldningen hennes for å ikke ta ''pappabagen'' på skolen med de andre tingene, er at det ikke er lov. (noe jeg absolutt ikke tror på, fordi det er en vanlig str bag, som barn feks måtte hatt med seg om de skulle på trening etter skole osv)Uansett mener jeg det må være mulig å lage en avtale med skolen på dette. Jeg opplever det bare som et forsøk fra hennes side til å beholde en type intimitet mellom de. Litt sånn ''Se kor mye jeg stoler på deg ved å la deg låse inn uten at eg er hjemme''.

Hadde dere syntes det var helt greit, om din kjæresten låste seg inn hos ex?

Takker for svar og tips om hvordan håndtere dette..

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Han henter en bag. Hva er problemet med det?

• Liker 11
Skrevet

Selfølgelig stoler hun på han. Det er faren til barnet hennes og det må da være fantastisk for ungen at de går så godt overens :)

Anonym poster: 71bb269c9415f277a5323dae4cf1d743

• Liker 2
Gjest LineaAlba
Skrevet

Skal ungen ha med seg skilsmissebag på skolen? Tror du bare må finne deg i dette, og stole på kjæresten din. Han må forholde seg til denne damen enten du liker det eller ei.

• Liker 7
Gjest Stemor selv
Skrevet

Jøje meg! Alt det går an å lage problemer av...

Voks opp! De har barn sammen, og det kommer til å knytte dem sammen til evig tid.

Skal den stakkars ungen drasse med seg alt helgeutstyret på skolen, bare for å tilfredsstille din urimelige usikkerhet? Enn når h*n skal ha med ski? Eller sykkel?

Skjerp seg!

Skrevet

Det er faktisk et problem for mange skoler og barnehager dette med bager. Det er liten plass i garderobene, og i tillegg skal de ha 5-10 bager der hver fredag??

Nei, det er nok du som har et problem med sjalusi. Voks opp!

Anonym poster: 2a79d6fdd68f5429890d3a0cdc6c4f17

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten min låser seg inn hos eksn for å hente ''pappabagen'' når han henter barnet sitt på skolen når det er hans helg. Jeg syntes det er så utrolig kjedelig, fordi jeg syntes det å låse seg inn hos noen er veldig personlig, og jeg liker ikke at de har det så ''nært''.

Jeg opplever det bare som et forsøk fra hennes side til å beholde en type intimitet mellom de. Litt sånn ''Se kor mye jeg stoler på deg ved å la deg låse inn uten at eg er hjemme''.

Det å ha barn sammen er kanskje litt personlig?

Selv om han har fått seg ny kjæreste, betyr det ikke at han har blitt kleptoman eller at hun ikke har grunn til å stole på ham.

Hvis hun ønsket å "skape noe med ham", burde hun i så fall være tilstede.

• Liker 6
Skrevet

Nå synes jeg du er urimelig.

Om du ikke takler at han må omgås eksen fordi de har barn sammen, så tror jeg du bør pakke snippesken din og gå.

• Liker 1
Skrevet

Så lenge eksen ikke er hjemme når han henter bagen er det overdrevet å bruke tid og energi på å bry seg om dette. Hadde skjønte det om hun var der og det var et påskudd for alenetid med han, at hun prøvde seg på noe f.eks. Er da ikke rart om hun stoler såpass på han når de har vært sammen og har barn.

• Liker 1
Skrevet

Synes ordninga virker veldig fornuftig jeg, det er nok du som lære deg å stole på kjæresten din!

Skrevet

Jeg har skjønt det er meg det er noe alvorlig galt med. Jeg skal slå opp, og la han være i fred, og håpe han er fremdeles singel den dagen eg er mer moden. Det tjener nok både han og eksen på.

Tusen takk for svar alle sammen.

Skrevet

Hei,

Kjæresten min låser seg inn hos eksn for å hente ''pappabagen'' når han henter barnet sitt på skolen når det er hans helg. Jeg syntes det er så utrolig kjedelig, fordi jeg syntes det å låse seg inn hos noen er veldig personlig, og jeg liker ikke at de har det så ''nært''. Det har vært MYE styr med eksen, hun har ikke taklet at han har funnet seg en ny dame,og har gjort alt hun kan for å holde mest mulig kontakt. Unnskyldningen hennes for å ikke ta ''pappabagen'' på skolen med de andre tingene, er at det ikke er lov. (noe jeg absolutt ikke tror på, fordi det er en vanlig str bag, som barn feks måtte hatt med seg om de skulle på trening etter skole osv)Uansett mener jeg det må være mulig å lage en avtale med skolen på dette. Jeg opplever det bare som et forsøk fra hennes side til å beholde en type intimitet mellom de. Litt sånn ''Se kor mye jeg stoler på deg ved å la deg låse inn uten at eg er hjemme''.

Hadde dere syntes det var helt greit, om din kjæresten låste seg inn hos ex?

Takker for svar og tips om hvordan håndtere dette..

Først og fremst tyder det på at de har et godt sammarbeid om barnet.

Jeg synes du skal jobbe med deg selv. Du er sjalu, det må du faktisk innse. Noe annet du må innse er at kjæresten din har barn, og han vil ha et forhold til den andre forelder i 18-19 år om han skal følge opp barnet.

Skrevet

skal ungen virkelig drasse med seg bag på skolen fordi du ikke liker at faren låser seg inn å henter den? herregud sier jeg bare...

Skrevet

Jeg har skjønt det er meg det er noe alvorlig galt med. Jeg skal slå opp, og la han være i fred, og håpe han er fremdeles singel den dagen eg er mer moden. Det tjener nok både han og eksen på.

Tusen takk for svar alle sammen.

Ut fra svaret ditt, høres det ut som om det kan være en stund til, så jeg ville ikke hatt for store forhåpninger...

Alternativet er selvfølgelig å vokse litt fort, og godta at han har et barn med en annen dame, og at de nødvendigvis kommer til å ha endel med hverandre å gjøre i mange år fremover - muligens også resten av sine liv..

• Liker 4
Skrevet

Hadde ikke vært noe problem for meg. Nå har guttungen klær hos oss så han slipper dette med bag, men jeg hadde ikke engang tenkt over at det hadde vært merkelig/rart.

Skrevet

Hadde ikke reagert i det hele tatt... vær glad de kan stole på hverandre og antagelig har et greit samarbeid om barnet. Min kjæreste har barn fra tidligere, det er snart ti år siden det ble slutt mellom ham og barnets mor, og de kan gjøre ting sammen for barnets skyld; dra på hyttetur, spise middag og liknende. Jeg er glad de er noenlunde venner og at de gjør ting som er til barnets beste - hjelpes så slitsomt det hadde vært om jeg følte jeg måtte stå bak gardinene og følge med, få panikkanfall når de snakker i telefonen osv. Hadde jeg ikke taklet dette; enten det var fordi jeg hadde grunn til å være usikker, eller jeg ikke var trygg nok til å deale med at kjæresten har en fortid, måtte jeg nesten kommet meg ut av forholdet og funnet noe enklere.

Anonym poster: ac3a2066d70636377aaf8e18f66fd037

Skrevet

Hei! Ser du får mye pepper her. Vet du hva, jeg kan til en viss grad forstå deg. Det er vanskelig å leve med en som har barn fra før, det er forferdelig slitsomt, selv om det er fyfy å si det høyt. Hadde jeg vært deg så hadde jeg vurdert å finne meg en mann uten barn. Ting blir ikke bedre, det blir verre, mye verre. Du kommer alltid til å havne i andre rekke, gjerne tredje også, for eksens følelser kommer ofte før dine. Tror du er ganske ung, så løp:)

Anonym poster: 948dcb589c668507d4c1a9e26fd9b231

• Liker 1
Skrevet

Er du gammel?

Anonym poster: 948dcb589c668507d4c1a9e26fd9b231

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...