Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker alltid google.com når jeg skal søke. Og nå ser siden bare helt syk ut, og søker man i det nye søkefeltet, ser det pokkers så rart ut, og jeg finner ingen ting. Hva skjer? Er det bare hos meg eller er det flere som synes den er rar...

Videoannonse
Annonse
Gjest the imp
Skrevet

Alt ser helt normalt ut hos meg.

Skrevet

Noen forslag på hva som har skjedd?

Skrevet

Bruker du linken fra startsiden.no?

Skrevet

Vet ikke helt hva som skjer. Kommer inn på en side som heter cool web search, og dersom jeg søker der kommer jeg til en side hvor det står sexygirls osv. Herregud! Tror ikke dette er spoofing, siden alle andre kommer inn på siden til google. Synes dette er SKIKKELIG ekkelt, og forstår ikke noe av det. Æsj.

Svar til ovenfor: Skriver rett og slett inn www.google.com i nettleseren min, og kommer inn på denne duste siden. :evil:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har eget google-felt i nettleseren min (Safari), og det funker utmerket (selv om jeg akkurat nå leser gjennom mange irrelevante treff=forskning og framgang :-x )

Skrevet

Fikk løsningen fra it-guru på jobb: Fordi jeg har surfet etter fonter, så har noe dritt kommet på maskinen min (ikke virus altså) fra en side. Derfor måtte jeg gå inn på c:windowssystem32driversetchosts , og åpne filen i notepad, og slette innholdet. Så nå er min kjært google på plass igjen (og i mellomtiden har jet blitt kjent med Ask Jeeves ), som er et godt alternativ

Har også fått tips om å laste ned adaware. Det fjerner uønskede programmer som ikke teknisk sett er å regne som virus:

http://download.com.com/3000-8022-10214379...tml?tag=lst-0-5

Tenkte det var greit å poste dette, det kan jo være noen av dere andre som opplever dette på et senere tidspunkt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...