Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Noen med erfaringer? Makeupalley roser det opp i skyene, og jeg er kjempenysgjerrig : )

Skrevet

Det jeg lærte om Epsomsalt er at en bag med havsalt som du får for 40kr på matbutikken gjør samme nytten for meg. Og da betalte jeg en formue for den lille pakken med epsom salt :(

Anonym poster: 7bf2f9a36e1a026033ee1e780b02184d

Gjest BabyBlue
Skrevet

Huffda, så dumt :-/ Trodde det var en helt annen kjemisk sammensetning, men at havsalt anbefales å blandes med epsom for best effekt? Eller tar jeg feil nå? Ser at det er til salgs på iherb for en billig pris, så tror jeg prøver det og ser hvordan det er sammenlignet med vanlig havsalt :)

Skrevet

Huffda, så dumt :-/ Trodde det var en helt annen kjemisk sammensetning, men at havsalt anbefales å blandes med epsom for best effekt? Eller tar jeg feil nå? Ser at det er til salgs på iherb for en billig pris, så tror jeg prøver det og ser hvordan det er sammenlignet med vanlig havsalt :)

Har du link til saltet? Har veldig lyst til å prøve det jeg også.

Anonym poster: 80727cb8c3392ee06048da31939f47b0

Skrevet

Jeg har kjøpt på iherb og laget i dag min egen kroppskrubb:-)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg har kjøpt på iherb og laget i dag min egen kroppskrubb:-)

Hvordan er det i forhold til vanlig salt da? Har lest at det kan gjøre vann mindre hardt, men det problemet har vi vel ikke i Norge...? :vetikke:

Har allerede bestilt for mye fra iherb... sist gang fikk jeg en gave og en takkelapp på vegne av iherb :laugh: Men dette vil jeg prøve!

Skrevet

Følte ikke det var noe anderledes enn vanlig salt...

Gjest BabyBlue
Skrevet

Følte ikke det var noe anderledes enn vanlig salt...

Wah. Men hvorfor de gode ordene om det da?

Skrevet

Lurer på om det er noe med magnesiuminnholdet som skal være bra:-)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Lurer på om det er noe med magnesiuminnholdet som skal være bra:-)

Ja, kanskje det funker best under et langt bad?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...