AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Jeg har ikke så god greie på disse spillene, men spilte en del zelda da jeg var yngre. Det spillet synes jeg var morsomt. Kan dere anbefale noe i den sjangeren, (eventyraction) , men for pc? På forhånd takk Anonym poster: c5847a71e97b9a8f031b50ddca2bc199
Gjest BabyBlue Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Dreamfall og den lengste reisen. Ikke så bra grafikk da spillene er ganske gamle, men selve storylinen er helt fantastisk. Man kan spille i timevis og dager, rett og slett fordi man aldri går lei! Nå skal de snart lage et nytt spill i tillegg, så da er det ekstra gøy å ha fullført de to første til den tid kommer
Minya Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Lag deg en konto på Steam (steam.com), last ned klienten og søk etter den sjangeren du ønsker. Et kjapt søk gav meg rundt 300 titler på Adventure-sjangeren, og så er det minst 500 titler til i lignende sjangre. Alle spillene kommer opp med beskrivelse, trailer og screenshots om du går inn på hvert enkelt spill. Prisene varierer fra gratis til rundt 400 kroner, alt ettersom. Du kan også legge til spill på en ønskeliste slik at du lettere finner dem senere om du skulle få lyst til å kjøpe dem likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #4 Skrevet 15. februar 2013 Lag deg en konto på Steam (steam.com), last ned klienten og søk etter den sjangeren du ønsker. Et kjapt søk gav meg rundt 300 titler på Adventure-sjangeren, og så er det minst 500 titler til i lignende sjangre. Alle spillene kommer opp med beskrivelse, trailer og screenshots om du går inn på hvert enkelt spill. Prisene varierer fra gratis til rundt 400 kroner, alt ettersom. Du kan også legge til spill på en ønskeliste slik at du lettere finner dem senere om du skulle få lyst til å kjøpe dem likevel. Takk for tips. Har lastet ned nå,jeg Anonym poster: c5847a71e97b9a8f031b50ddca2bc199
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #5 Skrevet 15. februar 2013 Dreamfall og den lengste reisen. Ikke så bra grafikk da spillene er ganske gamle, men selve storylinen er helt fantastisk. Man kan spille i timevis og dager, rett og slett fordi man aldri går lei! Nå skal de snart lage et nytt spill i tillegg, så da er det ekstra gøy å ha fullført de to første til den tid kommer Takk for tips. Jeg lastet den ned, men synes det ble for lange pauser med prat mellom hvert spill. Skal gi det en stund til før jeg gir det helt opp Anonym poster: c5847a71e97b9a8f031b50ddca2bc199
Zakuro Skrevet 15. februar 2013 #6 Skrevet 15. februar 2013 (endret) Hm, kunne du kanskje tenkt deg til noe castle-defence greier? Plants vs. Zombies er morsomt, litt i det enkleste laget, men svært underholdende alikevel^^, Zombier prøver å invadere huset ditt og spise hjernen din(det er ikke et skrekkspill altså!), og du skal plante plenen din full av planter som går til angrep på dem på ulike måter. Her er en version du kan prøve i nettleseren din for å se om det er noe for deg; http://www.popcap.co...-zombies/online Edit: typo Endret 16. februar 2013 av Zakuro 1
Gjest Morteno Skrevet 15. februar 2013 #7 Skrevet 15. februar 2013 Dragon Age: Origins Dragon Age II Elder Scrolls: Skyrim etc.
Sphynx Skrevet 19. februar 2013 #8 Skrevet 19. februar 2013 Minecraft!! Ingen tvil der! Mye underholdning :D
WubWub Skrevet 19. februar 2013 #9 Skrevet 19. februar 2013 (endret) Om man liker action eventyr så kan jeg på det varmeste anbefalle Assassins Creed 2: Brotherhood og Assassins Creed 3. Fantastisk flotte spill Endret 19. februar 2013 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #10 Skrevet 21. februar 2013 Det ble Dragon Age Origins. Den var innen for min smak, med alver, magi og drager . Takk, Morteno . Og til alle dere andre som kom med forslag Anonym poster: c5847a71e97b9a8f031b50ddca2bc199
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå