Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Sønnen min på snart 7 mnd drikker ikke like mye melk som før, han vil rett og slett ikke ha. Han får mme og det har han gjort siden han var 2 mnd. Har hatt mild bronkitt i det siste, men ikke noe alvorlig, ikke hat noe feber eller noe bortsett fra at han ikke spiser så bra som før. Er dette en "fase"?? Blir så oppgitt! Han sover ut natta, men vil ikke drikker mer enn ca 50ml melk før legging, og da liker jeg ikke tanken på at han skal gå så lenge uten melk!.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Burde vel ta det som en tydelig hint på at han er klar for annen føde. Anonym poster: 851ae9caec5525ce64f46c65b088361c
Sulosi Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Så lenge han får i seg nok drikke ellers i løpet av dagen så gjør det ikke noe om han ikke vil ha mere til kvelds. Barn er så ulike, noen er glad i drikke og tar alt de kan få mens andre drikker mindre. Jeg tenker barnet er i en alder hvor slike ulikheter kommer til syne i takt med at fast føde innføres og det finner ut at det finnes mye, mye, annet godt å innta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå