Gå til innhold

Blir det dumt av meg å gå bort å gi HAN et valentinskort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er avstandsforelsket i sjefen min. Han er avdelingsleder på jobben min, og jeg har jobbet der siden i høst.

Første møtet vi hadde sammen, på jobbintervjuet, følte jeg en kjemi som gnisset mellom oss... Han var hyggelig, og det vikrer som om han holdt mye igjen.

Det begynte allerede da jeg satt å ventet på å få komme inn. Og da han kom for å hente meg, ble han stående å se på meg der jeg stod.

Jeg ble også stående å se på han, og jeg følte at vi likte det vi så - begge to ..

Men jeg har ikke hatt noe med han å gjøre etter det. Vi møter bare tilfeldig på hverandre, og vi hilser. Han virker litt avvisende, men samtidig føles det som om han ønsker kontakt?

Har møtt han på t-banen ved et par anledninger, men har ikke turt å hilse. Han har sett på meg, men når jeg ser bort på han, så ser han vekk.

Jeg tenkte å gå meg en tur, ikveld, og gi han et anonymt valentinskort, men samtidig legge igjen et lite hint så han skjønner at det er meg? Eller blir det dumt?

Jeg føler nemlig at han tar jobben sin seriøst, og at han ikke ønsker å være et dårlig forbilde ved å innlede et forhold til de som jobber under han.

Han er singel og i 40-årene. Jeg er 30...og sikkert dum og forelsket...

Anonym poster: 36c48312b30823ed91d85df4feb0642f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville heller satset på å slå av en prat og vise interesse neste gang du treffer på han.. Litt mer naturlig for min del. Jeg hadde nok gått med lettere panikk etter jeg hadde puttet valentinskortet i postkassen hans og følt meg flau hvis jeg ikke fikk noen form for respons. Men for alt jeg vet så kan han jo syns et anonymt valentineskort er romantisk og spennende :)

Skrevet

Ja, jeg også tenkte på at det ble litt dumt. Han virker som en sympatisk og følsom mann, men veldig stabil.

Har veldig lyst, men tror jeg heller skal satse på å møte han tilfeldig utenfor jobb eller på t-banen, om jeg er heldig. Føler meg må ta steget til en prat, da han sikkert syns det er vanskelig å ta steget pga han er sjefen min ...

Kanskje best jeg slutter i jobben?

Skrevet

Du kan vel ikke slutte i en jobb bare for at du er betatt av sjefen? Liker han deg på samme måte, finner dere vel ut av det etterhvert :)

Skrevet

Nei, jeg kan vel ikke det, men om jeg må slutte i jobben for å bli sammen med han, så gjør jeg det .. :)

Skrevet

Synes det høres litt "barnslig" og rart ut å gi anonymt kjærlighetskort til sjefen uten at dere engang har noe på gang. Ta heller kontakt med han på en annen måte. Du sa du har sett han på t-banen flere ganger - hvis du møter han der igjen kan du jo hilse og prøve å starte en samtale? Lykke til. :)

• Liker 4
Skrevet

teit teit teit og ikke minst kleint. hva om han avviser deg fullstendig? vil du da orke å gå på jobb hver eneste dag å se han i øynene?

at han ser på deg er ikke et tegn på at han nødvendigvis har følelser/liker deg.

ofte ser man ting man VIL se istedet for å se det som faktisk er. alle disse tegnene du "ser" trenger ikke bety noe overhodet. for min del hadde jeg ikke tolka det som at sjefen likte meg fordi han snur seg vekk eller har sett på meg før et intervju

Skrevet

Nei, jeg kan vel ikke det, men om jeg må slutte i jobben for å bli sammen med han, så gjør jeg det .. :)

du kjenner han jo knapt men er villig til å si opp for å være sammen med han? virker litt umodent..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...