Gå til innhold

Hva faen er det med Jarle Andhøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som er så spesielt med denne mannen, bortsett fra at han tar høy risiko og er i overkant eplekjekk, og i tillegg er B-kjendis?

Anonym poster: 54af490c31f3ca8428ec687909b830af

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, jeg har møtt ham på byen og snakket mye med ham, for meg er han... helt grei.

Anonym poster: 456ac7f1e76d68cdc890dd7ad1f1e14e

Skrevet

Jeg skjønner det heller ikke.

• Liker 5
Gjest Tidssone
Skrevet

Gudene vet. Jeg skjønner det ikke, jeg heller.

• Liker 3
Skrevet

Han er barsk, fryktløs, sexy, lever slik han ønsker.

Anonym poster: d3a66521e84c1f98109f3fcae87c2095

• Liker 9
Skrevet

Hva mener du "hva er det med Jarle"? Er det noe spesielt ved han du reagerer på?

Jeg liker fyren, han er en eventyrer og en omsorgsfull og rettferdig kar etter det jeg har sett. Kan ikke si noe av det han har gjort har fått meg til å mislike han, heller tvert imot.

• Liker 9
Skrevet

Sinnsykt deilig!

Anonym poster: 5e0b5e94ebcc4ae9c40364578458acfe

• Liker 2
Skrevet

Hva mener du "hva er det med Jarle"? Er det noe spesielt ved han du reagerer på?

Jeg liker fyren, han er en eventyrer og en omsorgsfull og rettferdig kar etter det jeg har sett. Kan ikke si noe av det han har gjort har fått meg til å mislike han, heller tvert imot.

:skratte:

Det er sikkert flere tusen innlegg bare på kg om denne mannen...

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Han er kjekk, sjarmerende og lever ut drømmene sine.

• Liker 2
Skrevet

:skratte:

Det er sikkert flere tusen innlegg bare på kg om denne mannen...

Ja, og?

Skrevet

Han er en eventyrer som ikke har latt seg temme av en kvinne. Umodne kvinner drømmer om å temme slike menn. Det tror de skal være den ene som får han (eller menn som han) til å forandre seg. Et slags prinsessesyndrom.

Anonym poster: 705cb8482abd738de33a553c8edd5d3d

• Liker 2
Skrevet

Han er RÅHEIT! :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Barskingaspektet og det at han er en uforutsigbar adrenalinjeger har nok noe av skylden, men ikke alene, det er da mange barske, frie sjeler her til lands som ikke nyter i nærheten samme dametekke som Andhøy. Fyren er velsignet med et heldig utseende og sterk karisma, han har akkurat den rette dosen gutteaktig småfrekk sex appeal, og mange jenter elsker det.

• Liker 8
Skrevet

Barskingaspektet og det at han er en uforutsigbar adrenalinjeger har nok noe av skylden, men ikke alene, det er da mange barske, frie sjeler her til lands som ikke nyter i nærheten samme dametekke som Andhøy. Fyren er velsignet med et heldig utseende og sterk karisma, han har akkurat den rette dosen gutteaktig småfrekk sex appeal, og mange jenter elsker det.

Enig, men - det er da ikke bare damer som liker fyren! Samboeren min synes også han er en kul fyr, av samme grunnene jeg nevnte over.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan godt forstå at mange liker mannen. Han ser vel ikke helt borte i natta ut og han har jo veldig stor tro og glede av det han driver med. Attpåtil er jo det han driver med farlig, spennende og ikke veldig vanlig. Når mannen i tillegg får mye oppmerksomhet i media og tar vare på de mindre heldige i samfunnet vårt i f.eks. Tangerudbakken går det jo nesten ikke an å ta han på noe.

Men at ikke folk mister lysta når de hører ham snakke. Det forstår jeg ikke. Eneste jeg tenker på når jeg hører han snakke er https://www.youtube.com/watch?v=xOaIq7dg0_w.

Anonym poster: 4dbc67980155555e4f899b915d5b4daa

Skrevet

Deilig, kjekk? Snakker vi om samme Jarle Andhøy?

Jarle_Andh_y_HOR_81199916x9.jpg

1299228338210_310.jpg

Anonym poster: 9b8adf7324868f97d7eb6e6f0e4ac5a3

• Liker 1
Skrevet

Ingen ser da perfekt ut rett etter en strabasiøs tur..

Men Jarle ja.

Jarle-Andhoey-er-tilbake-i-Norge_articleimage.jpg

Anonym poster: d3a66521e84c1f98109f3fcae87c2095

• Liker 5
Skrevet

Sett han med filmregisøren og andre hjelpere til Kon Tiki- filmen på en butikk hvor jeg er deltidsansatt. Han var veldig arrogant og uvennlig mot oss vanlige arbeidere.

Skrevet

Enig, men - det er da ikke bare damer som liker fyren! Samboeren min synes også han er en kul fyr, av samme grunnene jeg nevnte over.

Ettersom TS postet denne tråden i singelforumet, antar jeg at h*n lurte på hva som gjorde Andhøy romantisk tiltrekkende. Nå er det sikkert noen menn rundt omkring i landet som føler seg tiltrukket av Andhøy også, men hva som trigger homofiles begeistring er det vanskelig for meg å svare på.

• Liker 1
Skrevet

Ettersom TS postet denne tråden i singelforumet, antar jeg at h*n lurte på hva som gjorde Andhøy romantisk tiltrekkende. Nå er det sikkert noen menn rundt omkring i landet som føler seg tiltrukket av Andhøy også, men hva som trigger homofiles begeistring er det vanskelig for meg å svare på.

Ok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...