meesah Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Jeg og mannen jeg har et forhold til, er i en veldig ustabil situasjon. Mye uklarhet, og mye dramatikk i perioder. Vi er veldig glade i hverandre. Men vi krangler stadig om ting jeg helst skulle sluppet. I det siste har min nye jobb vært et tema. Jeg har begynt i en dagjobb, mens han fremdeles jobber turnus. Nå er han bekymret for at vi ikke skal få nok tid sammen, da jeg i tillegg har barna mine hverannen uke, og de ukene treffes vi lite. Jeg spør hva han ønsker, og da sier han at han vil at jeg skal være medham hele tiden. For noen ddager siden var han sint fordi han følte at jeg ikke prioriterte oss i en situasjon. Jeg påpekte at jeg alltid gjør det ellers. Noe han var enig i, han sa også at han innrømte at han ikke alltid gjør det. Han sier han tar det som en selvfølge at jeg vil gjøre mitt ytterste for oss og at det skal fungere. Men saken er at det ikke er noe "oss". Han gjorde det slutt fordi situasjonen vår var vanskelig. Likevel har vi fortsatt å ha et forhold. Dog uten "forpliktelser" men vi er jo sammen hele tiden, og han blir sjalu hvis han føler at noen andre menn kan utgjøre en trussel. Nå sier han at han er redd at dette ikke skal gå, og at vi ikke har noen fremtid. Han spør meg; hvor mye er nok. Hav er nok? Og jeg er bare forvirret...
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Du ser vel selv at fyren er kontrollerende og eiesyk? Hva blir det neste......at han blir sjalu på barna dine.... Anonym poster: 602e63e9a68be8eab04bd3d5d6d3559a 2
Steinar40 Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Han har gjort det slutt, men han er redd at dette ikke skal gå? Jaja, skjønner godt at du er forvirret ihvertfall. 1
meesah Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2013 Anonym: han er sjalu i gitte situasjoner. Han bryr seg ikke om at jeg går på byen f. Eks eller drikker med venninner. Grunnen til at vi ikke treffes når jeg har barna, er fordi hanrrespekterer at det skal være trygt for barna mine og stabile forhold. Han holder seg unna like mye av eget ønske. Så det er nok ikke situasjonen. Kontrollerende..nja..kanskje..men jeg føler meg ikke så veldig kontrollert..
Steinar40 Skrevet 14. februar 2013 #5 Skrevet 14. februar 2013 Anonym: han er sjalu i gitte situasjoner. Han bryr seg ikke om at jeg går på byen f. Eks eller drikker med venninner. Grunnen til at vi ikke treffes når jeg har barna, er fordi hanrrespekterer at det skal være trygt for barna mine og stabile forhold. Han holder seg unna like mye av eget ønske. Så det er nok ikke situasjonen. Kontrollerende..nja..kanskje..men jeg føler meg ikke så veldig kontrollert.. Fyren er et jævla surrehue. Beklager å måtte si det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå