Gjest Myumi Skrevet 20. mars 2004 #1 Del Skrevet 20. mars 2004 På nrk.no kan du spille Ekstra Joker Nord Jeg mistet hytta, fikk en jokerjævel og en gravid åtter og Ekstra Joker Nord eier nå kroppen min Fikk narkotall i andre omg. og en barnefemmer i ringen så jeg ble politianmeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 20. mars 2004 #2 Del Skrevet 20. mars 2004 Fikk mange jokerjævler, klussetall og narkotall! Joker Nord eier nå både huset mitt og kroppen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. mars 2004 #3 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg ligger visst senket ned i Joker Nords forskningslaboratorium, med hjernen koblet direkte til Embla og alle vitale organer drevet av joker Nord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. mars 2004 #4 Del Skrevet 20. mars 2004 Utrolig stilig! :ler2: Fikk en jokerjævel, MANGE jokerjævler og tilhører nå JOker Nord. :ler2: Sukk - savner Team Antonsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 20. mars 2004 #5 Del Skrevet 20. mars 2004 Ja, ja nå har jeg mistet kontrollen over min egen kropp... Livet blir nok aldri det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 21. mars 2004 #6 Del Skrevet 21. mars 2004 Treeren min ble kjønnsmoden og ble til en åtter, som deretter ble gravid og ble til en B. Og så fikk jeg masse jokerjævler. Fillern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 22. mars 2004 #7 Del Skrevet 22. mars 2004 fikk en barne 4, det er visst ulovlig... Jeg blir etterforska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 22. mars 2004 #8 Del Skrevet 22. mars 2004 Masse jokerjævler, mistet kontroll over egen kropp og kr 622 052,- i minus. Dessuten fikk jeg "flasse-tall". Toern knakk, toern er ett benskjørt tall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 22. mars 2004 #9 Del Skrevet 22. mars 2004 Klarte ikke å løse ligningen. Mistet alt - kontrollen over kroppen min og nå er Joker Nords eiendom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 22. mars 2004 #10 Del Skrevet 22. mars 2004 2'ern bomma på ringen :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. mars 2004 #11 Del Skrevet 22. mars 2004 Fikk tøffel under 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 22. mars 2004 #12 Del Skrevet 22. mars 2004 Fikk sol over 4'ern og trodde det var bra, helt til 4er'n smelta :veldigsur: Fikk jokerjævel og mista huset. Satsa hytta og da utviklet 3 tallet MBD som jeg valgte å sette på lukket avdeling. Kroppen min er i dette øyeblikket Joker Nords eiendom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå